رونق اقتصاد ورزشی در برنامه‌های ملی پیش رو در فارس


رونق اقتصاد ورزشی در برنامه‌های ملی پیش رو در فارس

استاندار فارس به نقش آفرینی اقتصاد ورزشی استان اشاره و تاکید کرد که برنامه‎های ورزشی ملی پیش رو در فارس منجر به اقتصاد ورزشی و همچنین مقدمه‎ای برای رونق بخش‌های حمل و نقل، هتل، مهمانپذیرها و گردشگری شود.

عنایت‌الله رحیمی شنبه ٩ آذر در جلسه شورای عالی ورزش فارس با بیان اینکه رتبه و رکودهای ورزشی استان نشان حضور پررنگ فارس در عرصه‌های مختلف ورزشی کشور دارد، گفت: موفقیت‌های ورزشی فارس به خوبی بین جامعه ورزشی و مردم انعکاس داده نشده است.

او با تاکید بر اینکه باید به ورزش همگانی و هم حرفه‎ای و قهرمانی توجه ویژه‎ای کرد، افزود: وزن ورزش همگانی در برنامه‌های ملی پیش روی ورزش که قرار است به میزبانی فارس و کلانشهر شیراز برگزار شود، پر رنگ نیست.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: طی هفت سال گذشته در همه زمینه‎ها اقدامات ارزشمندی به ویژه در حوزه ورزش در کشور انجام شده اما سیاه نمایی توسط عده‌ای با اهداف سیاسی که زمینه سلب اعتماد مردم از مسئولان را فراهم می‌کند به شدت تبلیغ شده و متاسفانه در مقابل این افراد، کمترین انعکاس اقدامات به مردم انجام شده است.

رحیمی با تاکید بر اینکه همایش‎ها و راهپیمایی‎های عمومی ورزشی ماهانه در فارس به ویژه کلانشهر شیراز با هدف تعامل مردم و سلامت و تندرستی روحی و جسمی در دستور کار قرار گیرد، خواستار فراهم شدن زمینه‎ای برای انعکاس بیشتر موفقیت‌های وررشی در استان شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر زیرساخت‎های تحول در اقتصاد فارس ایجاد شده است، تاکید کرد: از همه تجهیزات و امکانات مورد نیاز برگزاری برنامه‌های پیش روی ورزشی در فارس استفاده شود.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه کسب موفقیت در فارس انتظاراتی را به دنبال دارد که باید دید تا چه میزان با بسترهای قانونی انطباق دارند، عنوان کرد: برنامه‌های پیش روی ورزشی در فارس نشان از کاری هدفمند و با برنامه است که البته بهتر بود که تراکم برنامه‌ها به بهمن ماه به دلیل مناسبت‌های ملی کشیده نشود و در طول سال توزیع می‎شد.

رحیمی در این جلسه از عدم حضور برخی اعضای اصلی این شورا و اعزام کارشناس به جای آنها انتقاد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !