جنرال ظاهر گل مقبل، فرمانده لوالی سرحدی در هلمند کشته شده


جنرال ظاهر گل مقبل، فرمانده لوالی سرحدی در هلمند کشته شده

منابع امنیتی در ولایت هلمند، می‌گویند که در نتیجه‌ی انفجار ماین کنار جاده‌ای در ولسوالی ناوه‌ی این ولایت، جنرال ظاهر گل مقبل جان باخته و سه تن دیگر زخمی شده اند. عمر ځواک، سخنگوی والی ولایت هلمند، می‌گوید این رویداد، حوالی ساعت 08:0 صبح امروز (شنبه 9 قوس) در منطقه‌ای میان ولسوالی‌های ناوه و مارجه، ولایت هلمند رخ داده است. آقای ځواک گفت...

جنرال ظاهر گل مقبل، فرمانده لوالی سرحدی در هلمند کشته شده

منابع امنیتی در ولایت هلمند، می‌گویند که در نتیجه‌ی انفجار ماین کنار جاده‌ای در ولسوالی ناوه‌ی این ولایت، جنرال ظاهر گل مقبل جان باخته و سه تن دیگر زخمی شده اند.

عمر ځواک، سخنگوی والی ولایت هلمند، می‌گوید این رویداد، حوالی ساعت ۰۸:۰ صبح امروز (شنبه ۹ قوس) در منطقه‌ای میان ولسوالی‌های ناوه و مارجه، ولایت هلمند رخ داده است.

آقای ځواک گفت که این رویداد در میسر ولسوالی جارجه و ناوه در ساحه جرنامو این ولایت هنگامی رخ داد که موتر حامل نیروهای امنیتی با ماین کار گذاری شده تروریستان برخورد می کند.

وی گفت که در این رویداد جنرال ظاهر گل مقبل فرمانده لوالی سرحدی ارتش در ولایت جان باخته و سه تن دیگر زخمی گردیده است که در بین زخمیان این رویداد یک خبرنگار محلی نیز دیده می شود.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این رویداد را به عهده نگرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت