گواردیولا می‌داند که تیمش حق اشتباه برابر نیوکاسل ندارد/آماده برای تمدید قرارداد


گواردیولا می‌داند که تیمش حق اشتباه برابر نیوکاسل ندارد/آماده برای تمدید قرارداد

سرمربی منچسترسیتی عنوان کرد آماده است تا قرارداد خود را در تیم منچسترسیتی برای چند سال دیگر تمدید کند.

گواردیولا می‌داند که تیمش حق اشتباه برابر نیوکاسل ندارد/آماده برای تمدید قرارداد
به گزارش صدای ایران و به نقل از گاردین، پپ گواردیولا در بایرن مونیخ توانست سه بار قهرمانی در بوندسلیگا را در سه فصل حضور در این تیم به دست بیاورد. تیم او یعنی منچسترسیتی اکنون ۹ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و ممکن است در پایان فصل این تیم را ترک کند.

گواردیولا می‌داند که تیمش حق اشتباه برابر نیوکاسل ندارد درباره شایعات رفتنش از این تیم گفت: من برای فصل بعد هم با سیتی قرارداد دارم و همین جا اعلام می‌کنم که دوست دارم حتی بیش از این مدت در سیتی بمانم و آماده‌ام تا قراردادم را با این تیم تمدید کنم. در سیتی احساس راحتی و خوبی می‌کنم و دوست دارم حضور بیشتری در این تیم داشته باشم. برای یک مربی هیچ چیز مهم‌تر از این نیست که به کارش اعتماد داشته باشند و من این حس را در تیم دارم. البته همه چیز به نتایج برمی‌گردد و اگر نتایج آن طور نباشد که سران باشگاه می‌خواهند ممکن است تغییری در تیم ایجاد شود. ۱۸ ماه تا پایان قراداد فعلی من با سیتی زمان باقی است و هم من و هم باشگاه عقیده داریم که الان زمان مناسبی نیست که بخواهیم درباره ماندن در تیم صحبت کنیم. فعلا به دیدار با نیوکاسل فکر می‌کنم و امیدوار هستم که بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

او درباره حضور مایکل آرتتا دستیار خود در تیم آرسنال به عنوان سرمربی گفت: این سوال را نباید از من بپرسید بلکه باید مسئولان تیم آرسنال و آرتتا به این سوال پاسخ دهند. او در تیم من نقش خوبی داشته است و خودش می‌تواند درباره این موضوع تصمیم بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی