سال نوی عکاسی ایران تحویل شد/ ارائه جدیدی از «10 روز با عکاسان»


سال نوی عکاسی ایران تحویل شد/ ارائه جدیدی از «10 روز با عکاسان»

هشتمین رویداد «10 روز با عکاسان ایران» عصر جمعه هشتم آذرماه با حضور عکاسان و اعضای انجمن‌های عکاسی در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین افتتاحیه هشتمین دوره «۱۰ روز با عکاسان ایران» عصر جمعه ۸ آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

محمدجواد حق‌شناس رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، سیدعباس میرهاشمی، فرزاد هاشمی، ساعد نیک‌ذات، علی قلم‌سیاه، اسماعیل عباسی، سیف‌الله صمدیان، مسعود زنده‌روح کرمانی، مجتبی آقایی، حسین کریم‌زاده، جاسم غضبانپور، محمد فرنود، زانیار بلوری، رامیار منوچهرزاده، بهنام صدیقی، مهدی مقیم‌نژاد، سعید فلاح‌فر، محمدمهدی رحیمیان، مجید ناگهی، اعضای انجمن عکاسان ایران، بهنام کامرانی، محمدرضا فیروزه‌ای، قدرت‌الله عاقلی، امیر اثباتی و ... در این مراسم حضور داشتند.

مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به حضار و هنرمندان، حضور مجدد آنها را در این مرکز هنری، شایسته دانست.

سال نوی عکاسی ایران تحویل شد/ ارائه جدیدی از «10 روز با عکاسان»

سیف‌الله صمدیان رییس هیات مدیره انجمن عکاسان ایران نیز در سخنانی کوتاه گفت: قرار بود اردیبهشت‌ماه کارها را تحویل هیات مدیره جدید دهیم که به دلایلی این اتفاق نیفتاد و مجبور شدیم خودمان را به این دوره «۱۰ روز با عکاسان» تحمیل کنیم. آثار هشتمین ۱۰ روز با عکاسان با نگاهی جدید به عکاسی روی دیوار رفته است و در سال‌های آینده پروژه‌ها بر اساس نظارت هنری یا کیوریتوری زیر نظر چند تن از اساتید، پیش خواهد رفت.

محمدجواد حق‌شناس نیز رویداد «۱۰ روز با عکاسان ایران» را یکی از مهمترین رویدادهای هنری شمرد و گفت: عکاسان و هنرمندان در این رویداد سهمی ویژه دارند و شهرداری نیز افتخار می‌کند همراهانه این جمع را دور هم نگاه داشته است و خوشحالم در جمع شما حضور دارم.

اسماعیل عباسی دبیر رویداد «۱۰ روز با عکاسان»، با درخواست از اعضای شورای هنری برای حضور روی صحنه، متنی از رو قرائت کرد و افزود: به پشتیبانی کارشناسانه اعضای شورای هنری متشکل از زانیار بلوری، رامیار منوچهرزاده، بهنام صدیقی و مهدی مقیم‌نژاد و مسعود زنده‌روح کرمانی و تمامی همکارانم در پشت صحنه کارها انجام شد و از آن‌ها تشکر می‌کنم که اگر آن‌ها نبودند این رویداد شکل نمی‌گرفت.

به گزارش مهر، هشتمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران تا ۱۸ آذرماه در خانه هنرمندان ایران برپا خواهد بود. در این دوره از این رویداد، ۴۰ عکاس زیر ۳۵ سال، ۴۰ پروژه عکاسی را با شیوه ارائه‌ای جدید روی دیوار برده‌اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت