یک مصدوم در زلزله ایذه / اعلام آماده‌باش در خوزستان


مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از مصدوم شدن یک تن در زلزله 4.9 ریشتری امشب ایذه خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد: در پی وقوع دو زمین‌لرزه‌ به بزرگی ۴.۹ و ۳.۷ ریشتر در ایذه، به سراسر استان خوزستان اعلام آماده باش شده است.

وی افزود: در این حادثه، یک نفر در ایذه مصدوم شد که علت آن سقوط از ارتفاع بوده است و فرد مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان اعزام شد.

یک مصدوم در زلزله ایذه / اعلام آماده‌باش در خوزستان

حاجی‌زاده بیان کرد: تاکنون خسارت خاصی از این حادثه گزارش نشده است.

اعلام آماده‌باش در خوزستان در پی وقوع زلزله در ایذه

اداره کل مدیریت بحران خوزستان در اطلاعیه‌ای با اشاره به وقوع زلزله در ایذه به کلیه روسا و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان اعلام آماده‌باش کرد.

در این اطلاعیه آمده است: "با توجه به وقوع زمین‌لرزه‌ شامگاه جمعه (۸ آذرماه) در ایذه به بزرگی ۴.۹ ریشتر دستور فرمایید نسبت به آماده باش کلیه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان، شهرستانها و سایر دستگاه‌های مرتبط جهت حضور در محل خدمت و عدم ترک محل خدمت بدون هماهنگی و موافقت ستاد مدیریت بحران استان اقدام شود.

همچنین به منظور اتخاذ تمهیدات لازم جهت آمادگی و مقابله با حوادث احتمالی، ارتباط مستمر با اداره کل مدیریت بحران خوزستان و اعلام آخرین وضعیت و حوادث رخ داده، استقرار مراکز درمانی سیار و فوریت‌های پزشکی در محل‌های مورد نیاز، ابلاغ به هلال احمر جهت فراهم ساختن امکانات مورد نیاز و سایر تدابیر لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام لازم انجام و گزارش اقدامات به این اداره کل ارسال شود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان