یک پیروزی و یک شکست حاصل تلاش آزادکاران کشورمان


یک پیروزی و یک شکست حاصل تلاش آزادکاران کشورمان

احمد بذری مقابل حریف خود پیروز شد و محمد حسین محمدیان در مقابل حریف خود شکست خورد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان، جام «جایزه بزرگ مسکو» با حضور کشتی گیران برتر آزاد و فرنگی ۱۵ کشور جهان و آزاد و فرنگی کاران کشورمان از عصر امروز آغاز شد.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان

احمد بذری نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی برابر حریف مولداویایی خود به دور بعدی مسابقات بین المللی جایزه بزرگ مسکو راه یافت.
محمد حسین محمدیان دیگر کشتی گیر آزادکار کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز در حالیکه تا ثانیه‌های پایانی از حریف آذربایجانی خود پیش بود، مسابقه را به حریف واگذار کرد.
محمدیان با قبول این شکست به جدول بازنده‌ها رفت تا شانس خود را برای کسب مقام سوم امتحان کند.
غلامرضا محمد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان پس از این مسابقه در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، با انتقاد از عملکرد داوری گفت: محمدحسین محمدیان با ناداوری شکست خورد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با اشاره به اسامی اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی روسیه گفت: با توجه به شرایط بدنی کشتی گیران دعوت شده، ایران در دو وزن کشتی آزاد شرکت کرده و بجای افراد اعلام شده، احمد بذری وزن ۸۶ و محمد حسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به این مسابقات اعزام شده اند.
پیش از این فدراسیون کشتی روسیه از حضور رضا یزدانی، حسن یزدانی و کمیل قاسمی در اوزان ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم خبر داده بود.
در مسابقات کشتی فرنگی نیز ایران نماینده‌ای به این رقابت‌ها اعزام نکرده است.
مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جایزه بزرگ مسکو با حضور کشتی گیران ۱۵ کشور جهان از عصر امروز آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.
کشتی گیران برتر ۶ وزن المپیکی که موفق به کسب مقام در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نورسلطان قزاقستان در سال جاری میلادی و نیز رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی حق شرکت در این رقابت‌ها را دارند.
براساس اعلام فدراسیون کشتی روسیه، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، رضا یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، نفرات برگزیده کشورمان در رشته کشتی آزاد خواهند بود.
همچنین محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم نماینده کشورمان در مسابقات فرنگی است.
در این رقابت‌ها که طی دو روز برگزار می‌شود، نفر اول مسابقات کشتی آزاد ۹ هزار دلار و نفر دوم ۶ هزار دلار، نفر سوم ۳ هزار دلار و نفر چهارم یکهزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.
برای نفر نخست رشته فرنگی نیز ۷ هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.
نفر دوم رشته فرنگی ۴ هزار دلار، نفر سوم ۳ هزار دلار و نفر چهارم نیز ۲ هزار دلار جایزه نقدی دریافت می‌کند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی