حضور رئیس قوه قضاییه در شهریار باعث دلگرمی و خوشحالی مردم شد


امام جمعه شهریار گفت: حضور رئیس قوه قضاییه در شهریار، در این ایامی که مردم به خاطر حوادث روز‌های اخیر کمی دلگیر و آزرده خاطر هستند، باعث دلگرمی و خوشحالی مردم شد.

حضور رئیس قوه قضاییه در شهریار باعث دلگرمی و خوشحالی مردم شدحجت الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در گفت‎وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اشاره به حضور و سرکشی رئیس قوه قضاییه به شهرستان شهریار و بازدید از دادگستری و دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت در این شهر بیان داشت: بنده در خطبه‌های نماز جمعه از جانب مردم از حضور آقای رئیسی در شهریار تشکر و قدردانی کردم.

وی ادامه داد: حضور رئیس قوه قضاییه در شهریار، در این ایامی که مردم به خاطر حوادث روز‌های اخیر کمی دلگیر و آزرده خاطر هستند، باعث دلگرمی و خوشحالی مردم شد.

امام جمعه شهریار بیان داشت: آقای رئیسی یکی از سران قوا هستند که به شهریار آمدند و با سرکشی به ساختمان دادگستری و دیدار با خانواده مدافع امنیت به نوعی با مردم این شهر احوالپرسی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سالمی یاداورشد: رئیس قوه قضاییه یکی از مسئولان مردمی نظام هستند که با سرکشی از ساختمان دادگستری شهریار به قضات برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی مردم تاکید کردند. کاش دیگر سران قوا نیز مانند ایشان بودند؛ آنهم در زمانی که یکی از سران اعلام کرده است تا زمان گران شدن بنزین از قیمت آن خبر نداشته است.

وی با اشاره به حضور آیت الله رئیسی در منزل شهید مدافع امنیت شهریار نیز اضافه کرد: پدر این شهید بزرگوار از حضور ایشان بسیار خوشحال شده بود. ایشان در همین دیدار به من گفت: حضور جناب آقای آیت الله رئیسی در منزل‌مان، مایه دلگرمی و آرامش بنده و خانواده‌ام شد.

امام جمعه شهریار یادآورشد: حضور رئیس قوه قضاییه در شهریار بر سر زبان‌های مردم این منطقه افتاده است و و آن‌ها از اینکه آقای رئیسی با حضورشان در این شهر، برای مردم حساب جداگانه‌ای باز کرده‌اند، بسیار خوشحال شده‌اند. به نمایندگی از مردم شهریار از جناب آقای رئیسی بابت این حضور به موقع و دلگرم کننده‌شان تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا