تغییر رویکرد واردات محور وزارت جهاد کشاورزی اولویت وزیر پیشنهادی


تغییر رویکرد واردات محور وزارت جهاد کشاورزی اولویت وزیر پیشنهادی

وقف‌چی گفت: وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی باید رویکرد واردات محور وزارت خانه را به تولید محور تغییر دهد.

گروه کشت وصنعت بازارنیوز: علی وقف‌چیعضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص رویکرد و اولویت‌های وزیر جهاد کشاورزی جدید، گفت: بارها نمایندگان نقدهای اساسی از حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی داشتند و از وی درخواست کردند که در انتخاب مدیران مجموعه خود تجدید نظر کنند اما هیچگونه توجهی به این خواسته نشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از دولت انتظار داریم افرادی با نگاه جوانگرایانه برای وزارت جهاد کشاورزی به مجلس پیشنهاد کند و از ظرفیت جوانان استفاده شود، ادامه داد: پاکدستی و داشتن رویکرد تولید محور کردن جهاد کشاورزی به جای واردات محور بودن این وزارتخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر جهاد کشاورزی جدید باید از فرصت طلایی که در طبیعت کشور وجود دارد، استفاده کند، عنوان کرد: کشور ما محدودیتی در کشت محصولات استراتژیک مانند گندم ندارد و می‌توانیم با افزایش سطح زیر کشت و رعایت اصول به صادرکننده این محصول تبدیل شویم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در حال حاضر متاسفانه حداقل یک سوم بودجه کشور صرف واردات محصولاتی می‌شود که به راحتی می توانیم آنها را در داخل کشور تولید کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج