پوزه ائتلاف نمایشی دشمن به خاک مالیده شده است/ فناوری پیچیده ساخت زیردریایی را بومی‌سازی کردیم


پوزه ائتلاف نمایشی دشمن به خاک مالیده شده است/ فناوری پیچیده ساخت زیردریایی را بومی‌سازی کردیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دنیا دید که چگونه پوزه ائتلاف نمایشی دشمن در منطقه به خاک مالیده شد.

پوزه ائتلاف نمایشی دشمن به خاک مالیده شده است/ فناوری پیچیده ساخت زیردریایی را بومی‌سازی کردیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش در روز‌های آغاز جنگ تحمیلی حماسه دفاع ۳۴ روزه را آفریدند؛ بعثی‌ها تصور می‌کردند یک روزه خوزستان را فتح می‌کنند که دفاع جانانه تکاوران این مسئله را خنثی کرد و نیروی دریایی دشمن را در دریا متوقف کردیم.

او ادامه داد: نیروی دریایی در همان دوران ۱۰ هزار کشتی نفتی و تجاری را اسکرت کرد تا اقتصاد کشور پایدار بماند. عمق‌دهی انقلابی تجهیزات از همان دوران اوایل انقلاب با تکیه به ظرفیت داخلی آغاز شد و جلوه‌های اقتدار علمی و صنعتی را در اقیانوس‌ها به رخ دشمن کشیدیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما با تروریسم دریایی جنگیدیم تا امنیت ناوگان جمهوری اسلامی تأمین شود. ناوگروه ۶۴ نیروی دریایی در دریای سرخ در حال اسکرت و تأمین امنیت ناوگان دریایی جمهوری اسلامی است. در دوران سازندگی کار ساخت تجهیزات نیروی دریایی آغاز شد و در بهمن امسال ناوشکن دنا رونمایی خواهد شد. ما به فناوری پیچیده ساخت زیردریایی دست پیدا کردیم و با تکیه بر ظرفیت داخلی تجهیزات بومی ساختیم.

دریادار خانزادی ادامه داد: دشمن را به دور ایستایی وادار کردیم و ناو‌های دشمن بیش از ۳۰۰ کیلومتر دورتر از مرز‌های کشور حضور دارند. ما همچنین با حضور در مناطق کمتر برخوردار و آبادسازی آنها به پرچمدار توسعه سواحل مکران تبدیل شده‌ایم. بیمارستان‌های بندر عباس و کنارک تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند. همه نیروی دریایی امروز از نسل انقلاب و بابصیرت است.

او درباره بومی‌سازی تجهیزات نیروی دریایی گفت: همه تجهیزات نیروی دریایی ارتش از شناور‌های سطحی و غیرسطحی با اتکا به ظرفیت داخل تولید شده است. دشمنان را از منطقه بیرون خواهیم کرد و دوره پرسه‌زدن‌های نمایشی به پایان رسیده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: امروز ملل آزاده دنیا بیدارند و زیر چتر ائتلاف‌های نمایشی نمی‌روند؛ دنیا دید که چگونه پوزه ائتلاف نمایشی دشمن در منطقه به خاک مالیده شد. در شرایطی که ایران آزاد و مستقل عرصه‌های علمی را با سرعت درمی‌نوردد. در آینده بسیار نزدیک نظاره‌گر توسعه تمدن دریایی خواهیم بود.

در حال تکمیل...........

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی