تعیین مکانی برای تجمع معترضین در مشهد


تعیین مکانی برای تجمع معترضین در مشهد

رکنا: استاندار خراسان رضوی بیان کرد که پس از بررسی و تصویب شورای تامین استان، مکانی مناسب برای معترضین مشخص خواهد شد تا هم مردم در چارچوب قانون بتوانند در یک مکان مشخص در امنیت کامل اعتراض خود را نسبت به موضوعات صنفی مطرح کنند و هم مدیران ذیربط بتوانند به مردم توضیحات لازم را ارائه کنند.

به گزارش رکنا، علیرضا رزم‌حسینی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت پردیس تئاتر شهر مشهد که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه به نشاط اجتماعی، ارتقاء سطح کیفی هنر هنرمندان خراسانی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و در نتیجه افزایش امنیت مشهد کمک شایانی خواهد کرد.

وی از مشهد به عنوان شهری با ویژگی های جهانی یاد کرد و افزود: در طول سال زائران و گردشگران بسیاری از ایران و دیگر کشورها به مشهد مقدس سفر می کنند بنابراین تمام اقدامات در این کلانشهر باید با نگاه یک شهر جهانی انجام شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس برآوردهای انجام گرفته، با اتمام عملیات عمرانی پروژه پردیس تئاتر شهر و بهره برداری از آن، تعداد صندلی‌های نمایش در مشهد به دو برابر افزایش پیدا می کند و این اقدام مثبت در کارنامه کاری شورای پنجم به ثبت خواهد رسید.

رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود، به حوادث اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه خراسان رضوی از امنیت خوبی برخوردار است، تصریح کرد: در صورت تامین امنیت همه مردم از جمله محرومان و طبقات کم‌برخوردار در حوزه‌های مختلف سود برده و منتفع خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه باید صادقانه با مردم گفت‌وگو کرد، ادامه داد: مردم می‌دانند که بنزین در ایران با نازلترین قیمت نسبت به برخی دیگر از کشورها عرضه می‌شود؛ هر چند که این مقایسه برای تحلیل دقیق‌تر، به دیگر شاخص‌های اقتصادی نیاز دارد.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پس از بررسی و تصویب شورای تامین استان، مکانی مناسب برای معترضین مشخص خواهد شد تا هم مردم در چارچوب قانون بتوانند در یک مکان مشخص در امنیت کامل اعتراض خود را نسبت به موضوعات صنفی مطرح کنند و هم مدیران ذیربط بتوانند به مردم توضیحات لازم را ارائه کنند.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه باید در جهت اقناع فکری مردم تلاش کنیم، افزود: امیدواریم در خراسان رضوی با همت مدیران دستگاه‌های امنیتی، قضایی و اجرایی، مشهد اولین شهری باشد که در آن، برای بیان اعتراض مردم مکانی مشخص و در این راستا به همه گروه‌های مجوزدار طبق قانون برای اعتراض در این مکان، امکان حضور داده خواهد شد.

وی نظام جمهوری اسلامی را کاملا متفاوت از نظام های سلطه برشمرد و خاطرنشان کرد: امام راحل، معمار بزرگ انقلاب، نظام جمهوری اسلامی را مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت و بر پایه ظرفیت مردمی بنا کرده است لذا اگر مردم پای آرمان‌های نظام باشند، نظام بالنده تر خواهد شد.

منبع: ایلنا/برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !