فراری: ما نمی خواهیم مانند مرسدس رانندگانمان را مدیریت کنیم


فرمول یک ایران – متیا بینوتو، مدیر تیم فرمول یک اسکودریا فراری بیان کرده است که نمی خواهد از سبکی که مرسدس برای کنترل رانندگانش در مسابقات استفاده می کند، استفاده کند. پس از اینکه سباستین فتل و چارلز لکلرک در این فصل چالش هایی را برای مدیریت تیم فراری ایجاد کردند و با برخوردشان باهم در گرندپری برزیل شرایط را به مراتب برای هم در تیم سخت تر کردند،...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو، مدیر تیم فرمول یک اسکودریا فراری بیان کرده است که نمی خواهد از سبکی که مرسدس برای کنترل رانندگانش در مسابقات استفاده می کند، استفاده کند.

پس از اینکه سباستین فتل و چارلز لکلرک در این فصل چالش هایی را برای مدیریت تیم فراری ایجاد کردند و با برخوردشان باهم در گرندپری برزیل شرایط را به مراتب برای هم در تیم سخت تر کردند، مدیر این تیم، متیا بینوتو بیان کرد که:

من نمی دانم که توتو(ولف) چه کاری را انجام می دهد. نمی خواهم او را قضاوت کنم ولی علاقه ای به (نوع مدیریت رانندگان در مرسدس) هم ندارم. ولی مطمئنا ما باید در تیم شفاف و واضح عمل کنیم و بگوییم که چه چیزی در تیم مهم است و چه چیزی احمقانه است و چه چیزی(احمقانه) نیست.

ما در بالاترین حد کارکرد هستیم ولی وقتیکه تصادفی رخ می دهد مطمئنا چیزی اشتباه پیش رفته است. وقتیکه شما برای رقابت آزادید یعنی که رقابت آزاد بینتان وجود دارد و دیگر مسئله رانندگیست که شما چقدر می خواهید ریسک قبول کنید. مطمئنا ریسکی که اینجا رخ داد اصلا ضروری و لازم نبود.

فراری: ما نمی خواهیم مانند مرسدس رانندگانمان را مدیریت کنیمفراری: ما نمی خواهیم مانند مرسدس رانندگانمان را مدیریت کنیم سباستین فتل و چارلز لکلرک

یکی از سخنگو های فراری همچنین گفته است که متیا بینوتو با فتل و لکلرک صحبت داشته و همه چیز را برایشان کاملا شفاف کرده است و موضوع پیش آمده در برزیل کاملا بین آنها بررسی و برطرف شد:

از یکشنبه پیش تا الان، متیا با رانندگان تیم طبق عادت همیشگی، هر روز صحبت می کرده، هیچ نشست رسمی یا ویدیو کنفرانسی در کار نبود، ناراحتی های پیش امده هم اکنون کاملا برطرف شده است و تیم روی گرندپری ابوظبی متمرکز شده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»