اختلال و قطعی اینستاگرام 7 آذر 98 ؛ آیا اینستاگرام فیلتر شده است؟


اختلال و قطعی اینستاگرام 7 آذر 98 ؛ آیا اینستاگرام فیلتر شده است؟

امروز 7 آذر 98 اینستاگرام با اختلال و قطعی روبرو شده و تصاویر و برخی از ویدیوها برای کاربران بارگذاری نمی‌شود. اما علت اختلال و قطعی اینستاگرام چیست و آیا اینستاگرام فیلتر شده است؟ بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام از عصر روز پنجشنبه 7 آذر 98 اعلام کردند برای بارگذاری تصاویر و ویدیوها در این شبکه اجتماعی... نوشته اختلال و قطعی...

امروز 7 آذر 98 اینستاگرام با اختلال و قطعی روبرو شده و تصاویر و برخی از ویدیوها برای کاربران بارگذاری نمی‌شود. اما علت اختلال و قطعی اینستاگرام چیست و آیا اینستاگرام فیلتر شده است؟

بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام از عصر روز پنجشنبه 7 آذر 98 اعلام کردند برای بارگذاری تصاویر و ویدیوها در این شبکه اجتماعی بزرگ با مشکل مواجه شده‌اند. بررسی‌ها بیشتر نشان می‌دهد سرعت اینستاگرام به شدت کاهش پیدا کرده و به خوبی پیج‌های کاربران را لود نمی‌کند. برخی از کاربران نیز اعلام کردند چه اینستاگرام را با فیلترشکن و چه در حالت عادی اجرا کنند، همچنان با اختلال روبه‌رو می‌شوند.

آیا اینستاگرام فیلتر شده است؟

پس از حوادث اخیر در کشور و به دنبال آن قطعی اینترنت، زمزمه فیلتر شبکه های خارجی به گوش می‌رسید و احتمال فیلتر اینستاگرام و واتس اپ بسیار قوت گرفت. با این حال نگران نباشید، اختلال و قطعی اینستاگرام ربطی به فیلترینگ نداشته و یک مشکل از سمت خود اینستاگرام است.

جزئیات اختلال و قطعی اینستاگرام

زمان رفع این اختلال از سوی مسئولان اینستاگرام خبری منتشر نشده است، اما باید بدانید در گذشته نیز این شبکه اجتماعی محبوب با چنین مشکلاتی مواجه و پس از گذشت زمان کوتاهی شاهد حل این اختلالات بوده‌ایم. گفتنی است اخیرا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی محبوب چون اینستاگرام و واتس اپ مطرح شده است، اما پیش از واکنش رسمی مسئولان داخلی نمی‌توان این مشکلات را به فیلترینگ مربوط دانست. از این رو باید منتظر بمانیم تا مشخص شود این اختلال و قطعی شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط مسئولان داخلی صورت گرفته یا بازهم سرورهای اینستاگرام با مشکل مواجه شده است.

واکنش اینستاگرام:

اختلال و قطعی اینستاگرام 7 آذر 98 ؛ آیا اینستاگرام فیلتر شده است؟اختلال و قطعی اینستاگرام 7 آذر 98 ؛ آیا اینستاگرام فیلتر شده است؟

صفحه توییتر شبکه اجتماعی اینستاگرام در واکنش به این اختلال و قطعی نوشت:

ما از اینکه که برخی از کاربران برای دسترسی به اپلیکیشن‌های خانواده فیس بوک از جمله اینستاگرام دچار مشکل شده‌اند آگاهی داریم. از این رو در تلاشیم تا هر چه سریع‌تر شرایط را به حالت نرمال برگردانیم.

تیم گجت نیوز تا زمان برطرف‌سازی این مشکل همواره این پست را به‌روزرسانی خواهد کرد و شما کاربران عزیز نیز می‌توانید وضعیت دسترسی خود به شبکه اینستاگرام را در مناطق مختلف با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل