شکار پرنده از روی آب توسط کروکودیل گرسنه | فیلم


یکی از جالب ترین واقعیت ها در مورد کروکودیلها این است که اغلب آن ها 24 دندان بسیار تیز و البته ترسناک دارند، اما هرگز طعمه خود را نمی جوند. در موارد بسیار نادر، ممکن است از دندان خود برای خرد کردن غذا استفاده کنند. کروکودیل برای نگه داشتن طعمه در دهان خود از دندان هایش استفاده می کند و در بیشتر مواقع، غذای خود را درست می بلعد. این حیوانات می...

یکی از جالب ترین واقعیت ها در مورد کروکودیلها این است که اغلب آن ها ۲۴ دندان بسیار تیز و البته ترسناک دارند، اما هرگز طعمه خود را نمی جوند. در موارد بسیار نادر، ممکن است از دندان خود برای خرد کردن غذا استفاده کنند.

کروکودیل برای نگه داشتن طعمه در دهان خود از دندان هایش استفاده می کند و در بیشتر مواقع، غذای خود را درست می بلعد. این حیوانات می توانند سنگ را نیز خورده و به راحتی آن را هضم کنند.

شاید جالب باشد بدانید که دم این حیوان بسیار شگفت انگیز است؛ کروکودیل ها قادر هستند با استفاده از این عضو از بدن خود با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت شنا کنند. همچنین می توانند به مدت حداکثر سه ساعت روی دم خود به صورت عمودی بایستند.البته باید اشاره کنیم که همین دم در خشکی هیچ کاربردی برای کروکودیل ندارد و در بیشتر مواقع، فقط برای حرکت های کوتاه از آن استفاده می شود.

اندازه کروکودیل ها با هم بسیار فرق دارد؛ آن ها نمونه های کوتوله دارند که کوچک ترین سایز تمساح محسوب می شود و بزرگ ترین آن ها در آب های شور زندگی می کنند.

منبع: روزیاتو

(۱۴۹۴)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق