استقبال بسیار خوب از فورد موستانگ مک-ای فرست ادیشن 2021


استقبال بسیار خوب از فورد موستانگ مک-ای فرست ادیشن 2021

فورد با معرفی موستانگ مک-ای جدید یکی از مهم‌ترین وقایع نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2019 را رقم زد. این شاسی‌بلند بدون آلایندگی که نامی نمادین و بسیار مشهور را یدک می‌کشد از همان دقایق اولیه رونمایی قابل رزرو بود و البته طبق پیش‌بینی‌ها نیز با استقبال بالایی روبرو شد. تنها در عرض 9 روز تمامی مدل‌های... The post استقبال بسیار خوب از فورد موستانگ...

فورد با معرفی موستانگ مک-ای جدید یکی از مهم‌ترین وقایع نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2019 را رقم زد. این شاسی‌بلند بدون آلایندگی که نامی نمادین و بسیار مشهور را یدک می‌کشد از همان دقایق اولیه رونمایی قابل رزرو بود و البته طبق پیش‌بینی‌ها نیز با استقبال بالایی روبرو شد. تنها در عرض 9 روز تمامی مدل‌های فرست ادیشن 61 هزار دلاری در نظر گرفته به فروش رفته‌اند و حالا باید منتظر عرضه نسخه‌های استاندارد بود.

استقبال بسیار خوب از فورد موستانگ مک-ای فرست ادیشن 2021
بخش مخصوص وب‌سایت فورد برای مک ای فرست ادیشن می‌گوید که این خودرو هم‌اکنون سولد اوت شده است. فورد نگفته چه تعداد از این خودرو را خواهد ساخت و در بیانیه خبری آن نیز تنها به تعداد محدود فرست ادیشن اشاره شده است. هم‌اکنون هم سپرده 500 دلاری برای پیش‌خرید این خودرو غیرفعال شده است.

استقبال بسیار خوب از فورد موستانگ مک-ای فرست ادیشن 2021
اما چه چیزی باعث تمایز موستانگ مک ای فرست ادیشن از سایر نسخه‌ها می‌شود؟ این خودروی چهار چرخ محرک از کالیپرهای ترمز قرمز، نشان‌های فرست ادیشن، پوشش متالیک پدال‌های داخل کابین و صندلی‌هایی با دوخت های متضاد سود می‌برد. تکمیل کننده تغییرات هم پلاک فرست ادیشنی است که به ما یادآوری می‌کند با یک مک ای عادی طرف نیستیم.


فورد در اولین سال مونتاژ موستانگ مک ای حدود 50 هزار دستگاه از آن را خواهد ساخت و قطعاً اولین نمونه‌های تحویلی از نوع فرست ادیشن خواهند بود. اولین نمونه‌های این خودرو از اواخر سال 2020 روانه بازار می‌شوند که مدل پریمیوم 51700 دلاری هم جزو آن‌ها می‌باشد. در آینده مدل‌های پایه مک ای Select با قیمت 44995 دلار، مک ای کالیفرنیای 53500 دلاری و مدل اسپورت مک ای GT با قیمت 61600 دلار هم عرضه خواهند شد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403