جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد برگزار شد


جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد برگزار شد

یزد- ایرنا- جشنواره بازی‌های بومی محلی دارت ، بولس ، فریز بی و یک قل ،2 قل به مناسبت هفته بسیج و با حضور 80 شرکت کننده روز پنجشنبه در سالن ورزشی شهید شیرودی میبد برگزار شد.

در پایان این جشنواره ، عذرا زارعی از پایگاه ام‌البنین ، طیبه عبدی و فاطمه محمد میرزایی از پایگاه ام ابیها ، سعیده زارعشاهی از پایگاه ام البنین و ملیحه شاه محمدی از پایگاه بنت الزهرا(س) حائز مقام‌های اول تا پنجم شدند.

مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) میبد در حاشیه برگزاری جشنواره به ایرنا گفت: این مسابقات با همکاری ۲ حوزه خواهران مقاومت بسیج شهرستان و با همکاری تربیت بدنی بسیج ناحیه و اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

زهرا اکبرزاده با بیان به اینکه با حضور مسئولان به پنج نفر اول جوایز اهدا شد ، افزود: در ۱۳ پایگاه مقاومت بسیج زیرمجموعه این حوزه فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های آمادگی جسمانی ، دفاع شخصی ، آیروبیک ، والیبال ، کاراته ، تیراندازی ، طناب زنی و...برگزار می‌شود

وی یادآور شد: در این حوزه و در مجموع ۱۰۰ ورزشکار فعال حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای حضور دارند که ۱۰ نفر آنها در رقابت های استانی و کشوری نیز حائز مقام‌های برتر شدند .

مسئول تربیت بدنی پایگاه خدیجه کبری میبد نیز گفت: تاکنون کلاس‌ آموزش والیبال در سطح حوزه برگزار شد و برای برگزاری کلاس‌های آموزشی دفاع شخصی، تیراندازی با تفنگ‌های بادی و چربی سوزی نیز برنامه ریزی شده است.

« زینب زینل پور» افراد شرکت کننده در فعالیت‌های ورزشی حوزه را در مجموع ۴۰ نفر عنوان کرد و افزود : ان شاءالله با برنامه‌ریزی انجام شده ، بانوان بیشتری در این حوزه فعالیت خواهند کرد.

شهرستان میبد پنج هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد که در رشته‌های مختلف مشغول فعالیت هستند که تاکنون با کسب مقام‌های جهانی ، ملی و استانی به‌ خوبی درخشیدند.

مرکز شهرستان ۱۰۴هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا