احداث بزرگترین کارخانه داروسازی کشور در اردبیل


احداث بزرگترین کارخانه داروسازی کشور در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: بزرگترین کارخانه داروسازی کشور اعم از گیاهی و غیرگیاهی اردبیل در مرحله عملیاتی و اجرایی است.

اکبر بهنامجو در مراسم افتتاح کارخانه تولید الکل طبی آذربایجان در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: ما در مسیر توسعه استان با محوریت بخش صنعت، سعی داریم تا از سرمایه‌گذاران اعم از داخلی و خارجی حمایت کرده و بسترهای اشتغال و افزایش تولید ملی را به وجود آوریم.
وی با بیان اینکه بزرگترین کارخانه داروسازی کشور در اردبیل در مرحله عملیاتی شدن است، خاطرنشان کرد: اخیرا سرمایه‌گذار این پروژه تجهیزات و خط تولید این کارخانه را وارد کرده و در مرحله نصب و انجام مراحل مختلف است که انتظار می‌رود سال آینده افتتاح این کارخانه با حضور مسئولان کشوری انجام شود.
رئیس شورای اشتغال استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر کارخانه داروسازی کارخانه تولید سرم که در سطح کشور نیز بی‌نظیر است در این استان شروع شده که در سایه راه‌اندازی این مجموعه‌ها زمینه اشتغال بیش از یک هزار و 300 نفر فراهم خواهد آمد.
بهنامجو با قدردانی از حضور سرمایه‌گذار خارجی در راه‌اندازی کارخانه تولید الکل طبی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل گفت: با اشتغالزایی 60 نفر در فاز اول امیدواریم با حمایت‌هایی که انجام می‌شود در فازهای بعدی نیز فرصت اشتغال بیشتر در این مجموعه به وجود آید.
وی افزود: ما همچنان در شهرک‌های صنعتی از سرمایه‌گذاران خارجی حمایت می‌کنیم و فضا را به گونه‌ای فراهم کردیم تا با کمترین مانع و مشکلات دلگرمی برای این سرمایه‌گذاران فراهم آمده و فرصت و توان توسعه بیشتر نیز به وجود آید.
استاندار اردبیل ادامه داد: با سرمایه‌گذاری‌هایی که در حوزه داروسازی در استان اردبیل انجام می‌شود، فرصت خوبی برای تبدیل شدن این استان به قطب تولید محصولات دارویی در کشور فراهم می‌آید تا ما بتوانیم هرچه بیشتر از توان و فرصت فراهم آمده در راستی تقویت و توانمندسازی استفاده کنیم.
بهنامجو بیان کرد: در این شرایط تحریم ما راه چاره‌ای جز حمایت از سرمایه‌گذاران در مسیر اشتغال آفرینی و همچنین افزایش توان تولید نداریم و قطعا سعی ما بر این است تا صدور مجوزها تسهیل و بروکراسی اداری به حداقل رسیده تا فرصت خوب اشتغال و تحول اقتصادی در استان فراهم آید.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز جمعه 31 فروردین + فیلم