تحلیل و پیش بینی قیمت امروز 7 آذر 98


روز گذشته شاهد نزول در بازار طلای جهانی بود و قیمت بار دیگر تا سطح ساپورت کلیدی 1450 نزول داشت و پس از نزدیک شدن به این سطح شروع به نوسان بالاتر از آن نمود.

به گزارش بنکر (Banker)، قیمت در حال نوسان بین دو سطح EMA50(میانگین قیمت در 50 روز) و EMA200(میانگین قیمت در 200 روز) می باشد و در محدوده میان این میانگین متحرک در حرکت است.
سطح ۱۴۵۰ از سطوح کلیدی این بازار می باشد که پیشتر نیز به عنوان حمایت قدرتمندی عمل کرده است و احتمال بازگشت قیمت از این سطح میرود.
از سویی در صورت شکست این سطح و قرار گرفتن قیمت پایین تر از آن انتظار ادامه نزول قیمت تا سطح ۱۴۳۰ را خواهیم داشت.
نگرانی های ژئوپلتیک و نگرانی از مذاکرات تجاری میان چین و آمریکا بر روی این بازار تاثیر زیادی خواد داشت.

آقای ترامپ لایحه حقوق بشری هنک کنگ را امضا کرد؛ بدون شک این موضوع عصبانیت مقامات چین را در پی خواهد داشت آنها گفته بودند در صورت امضای آن پاسخ خواهند داد افت ۱۴.۴ درصدی شاخص خرده فروشی ژاپن در ماه اکتبر وزارت امور خارجه چین در اولین واکنش خود نسبت به امضای لایحه حقوق بشری هنگ کنگ گفت: آمریکا یک قلدر کامل است، آنها هر زمان که بخواهند تعرفه ها را افزایش می دهند و از ویژگی های دلار سو استفاده می کنند وزارت امور خارجه چین در بیانیه رسمی خود گفت: اقدام آقای ترامپ را تلافی خواهد کرد، و گفت چین معتقد است این اقدام به شدت در امور داخلی چین دخالت خواهد کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام