پرده بکارت چگونه پاره می شود


پاره شدن پرده بکارت,پرده بکارت چگونه پاره می شود

پرده بکارت چگونه پاره می شود

پرده بکارت چگونه پاره می شود

پرده بکارت چگونه پاره می شود

چگونه بکارت پاره میشود،پاره شدن پرده بکارت،پرده بکارت به طرق مختلف پاره می‌شود و تنها با رابطه‌ جنسی اتفاق نمی‌افتد، گرچه رابطه‌جنسی متداول‌ترین علت پاره شدن پرده بکارت آن است.دختران فعال با ورزش، دوچرخه‌سواری، رقص، پریدن و سایر فعالیت‌های فیزیکی بیشتر درمعرض کشیده شدن پرده بکارت و پاره شدن آن قرار دارند. وارد کردن تامپون نیز می‌تواند موجب کشیده شدن پرده بکارت شود. البته وارد کردن انگشت به داخل واژن با نیروی کافی نیز ممکن است باعث پاره شدن آن شود.

پرده بکارت بافت نازک و غشاء مانندیست که مهبل (واژن) خود را پوشش می دهد. اگر این بافت هنوز دست نخورده باشددر اولین بار رابطه جنسی، آن موظف است در طول نفوذ به پاره. این پاره شدن پرده بکارت اغلب به خونریزی و همچنین درد منجر می شود.در اغلب موارد، پرده بکارت خونریزی در حین مقاربت برای اولین بار است دلیلی برای نگرانی نیست.

به غیر از پاره شدن پرده بکارت، در حین مقاربت جنسی، می تواند دلایل دیگری هم وجود داشته باشد. یکی پارگی کوچک اطراف واژن، برای مثال، می تواند یکی از دلایل باشد. حدود یک تا سه روز بعد از رابطه جنسی پارگی زخم میتواند التیام یابد. باید مراقب بود، سعی کنید با استفاده از روان کننده های سیلیکونی برای کاهش اصطکاک که شانس پارگی را کاهش دهد و در نتیجه جلوگیری از خونریزی بیشترشود. خونریزی در حین و یا پس از مقاربت می تواند نشانه برخی از عفونت جنسی (مقاربتی) که باعث التهاب یا التهاب اندام های تناسلی ست .خونریزی ناشی از STI، ممکن است در یک رابطه جنسی رخ دهد.

آیافقط بایک بار مقاربت پرده بکارت ممکن است از بین برود؟

بله ، از آنجا که پرده بکارت دقیقا در مدخل ورودی واژن قرار دارد، معمولا طی اولین مقاربت از بین می رود، حتی اگر مقاربت بطور کامل انجام نشده باشد. بافت لبان، مَلبان و کِلبان، معمولاً تا قبل از سن بلوغ بسیار نازک و لطیف است. بنابراین طبیعی است هرگونه کشش یا انبساطی که به این بافت وارد شود، به احتمال زیاد موجب آن می‌شود که پرده بکارت را کش داده، آنرا نازک و نازکتر کند و یا اصلاً آنرا، آنهم در نقاطی از آن، پاره نماید. از همین روست که بسیاری از دختران بالغ و نابالغ در اثر برخی حرکات فیزیکی نظیر ورزش، اسب سواری، دوچرخه سواری، استفاده از تامپون و یا استشها، پرده بکارت خود را یا بشدت نازک نموده و یا اصلاً به کلی از دست میدهند.

یک دختر ممکن است هرگز متوجه نشود که کی، کجا و تحت چه شرایطی بکارت خود را از دست داده است؛ چرا که ممکن است این حادثه کاملاً بدون خونریزی و یا درد اتفاق افتاده باشد. گاه نیز چنین است که «اِزاله بکارت» یک دختر در زمانی حادث شود که مطلقاً، به علّت جوانی و ناآگاهی وی نسبت به کارکرد اندام جنسی خود، ولو با مختصر خون و درد هم که باشد، توجهی از جانب او بدان حاصل نشده باشد.

بود و نبود یا صحیحتر بگیم زایل شدن نسبی یا کامل پرده بکارت به هیچ وجه دلیل بر این نمی‌شود که به بابهشت او دخول (Intercourse) شده است و یا نه. هیچ فردی نمی‌تواند صرفاً با تست و مشاهده فیزیکی، دریابد که آیا زن یا دختر با مردی یک نوع آمیزش و همخوابگی منجر به دخول داشته است. تنها 50% از زنان و دختران جوان در اثر دخول دچار خونریزی (آنهم ناچیز و برای بار اوّل) می‌شوند. بنابر این ملافه سفید آغشته به خون اصلاً هیچ ملاک قابل اعتمادی برای بکارت یک دختر یا زن جوان نمی‌باشد.

پاره کردن پرده بکارت

شایان ذکر است که پرده بکارت برخی دیگر از زنان آنچنان کشسان است که حتی در صورت دخول آلت مرد به بابهشت آنها، آنهم به طور کامل و عمیق، نیز گسسته نمی‌شود و آنچنان کش می‌آید که گویی نقش یک کاندوم را ایفا می‌نماید! البته این‌حالت اخیر هنگامی رخ میدهد که زن یا دختر مذبور سالیان دراز قبل از امر دخول، بتدریج و با انگشت خود، آنهم با عمل استشها، پرده بکارت خود را نازک و کشسان کرده باشد.

بکارت قبل از آنکه یک پدیده ظاهری، گوشتی و خون آلود صرف و فیزیکی بوده باشد، اصولاً امری است مربوط به روانشناسی‌؛ و ارزشهای شخصی و اخلاقی یک زن . این نکته را هم بگویم که پرده بکارت همینطوری به صرف داخل کردن/شدن چیزی در آن زایل نمی‌شود؛ بلکه درست به اندازه بزرگی همان شیء داخل شده، احیاناً کش آمده نازک و یا زایل می‌شود؛ همین ‌و بس.

مثلاً اگر یک دختر تازه بالغ دو انگشتش را در بابهشت خود فرو برد، باز هم به احتمال زیاد در هنگام اولین همخوابگی وآمیزش بسادگی ممکن است دچاره زایل شدن هرچه بیشتر مابقی پرده بکارتش شده و چند قطره خونی از وی بچکد. برخی از زنان، آنهم پس از سالها همبستری با شوهرانشان و یا حتی مردانی چند، باز هم و در هر مورد به علت پایداری و ضخامت زیاد پرده بکارتشان، پی‌در‌پی در هر مورد از دخول، چند قطره‌ای خون به خود می‌بینند.

بزرگی قطر و قامت آلت مردان به علاوه مکانیک آمیزش آنها با زنان از یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین ممکن است زنی در اثر دخول با یک مرد دچار خونریزی شود، اما با مردی دیگر نه. حتی حالاتیکه زن و مرد با یکدیگر همخوابگی می کنند، ممکن است در کش یافتن و یا ضایع شدن هر چه بیشتر "پرده بکارت" زن اثر داشته باشد. بطور کلی می‌توان گفت که این پرده به نحوی نسبتاً کامل، آنهم صرفاً در اکثر موارد به طور آماری و نه قطعی، پس از آنکه زن صاحب نخستین فرزندش شد، زایل می‌شود.

آیا سقوط از ارتفاع می تواند باعث پارگی پرده بکارت شود؟

خیر، سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگین، کوهنوردی،و موارد مشابه به هیچ عنوان نمی تواتنند باعث پارگی پرده بکارت شوند.البته ممکن است در اثر سقوط یا انجام کارهای سنگین مقداری خونریزی از دستگاه تناسلی مشاهده شودکه در هیچکدام از مواردمربوط به پارگی پرده بکارت نیست فقط به خاطر فشار وارده بر رحم است مکانیسمی مشابه قاعدگی داردیعنی فشار به رحم باعث خونریزی یا لکه بینی در فرد می شود. تاکید می کنم پرده بکارت فقط و فقط در اثر ضربه مستقیم به آن یا مقاربت پارگی پیدا می کندو جز ضربه مستقیم هیچ مورد دیگری باعث پارگی آن نمی شود.

خون پرده بکارت چگونه است؟

گذشته از فقدان مادرزادی پرده بکارت در بعضی زنان، در صورتیکه زن در هنگام سکس، آرام و بدون تنش بوده، زمان کافی برای عشق ورزی داشته باشد، با طرف مقابل خود احساس راحتی کند و دهانه واژنش به اندازه کافی مرطوب باشد، آلت تناسلی مرد به نرمی وارد واژن او می شود و به این ترتیب در اولین ارتباط خونریزی نخواهد داشت.

اما اگر زن مضطرب باشد یا بترسد و پاهایش را جمع کند دهانه واژن تنگ خواهد شد و هنگام دخول خونریزی و درد خواهد داشت.

بعضی مردها ادعا می کنند که می توانند در حین سکس تشخیص بدهند زن قبلا سکس داشته یا نه، چنین نیست.

این مطالب را در مورد پرده بکارت بخوانید :

چرا دختران پرده بکارت دارند

تشخیص باکره بودن

آشنایی با پرده بکارت ارتجاعی

آشنایی با پرده بکارت حلقوی

آشنایی با پرده بکارت تیغه ای

پرده بکارت چگونه پاره می شود

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

پرده بکارت چگونه پاره می شود پرده بکارت چگونه پاره می شود




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس