پشیمانی پسری با 2 هزار تتو ساکن در شاه‌عبدالعظیم +عکس و فیلم


پشیمانی پسری با 2 هزار تتو ساکن در شاه‌عبدالعظیم +عکس و فیلم

وحید مغول 28 ساله، به گفته خودش 2000 تتو بر بدنش دارد. پاهاش پر شده از تتو، در هر گوشه بدنش تتو دیده می‌شود. مدعی است همه پشیمانندو می‌گوید که من هم پشیمانم!

رکنا: وحید مغول ۲۸ ساله، به گفته خودش ۲۰۰۰ تتو بر بدنش دارد. پاهاش پر شده از تتو، در هر گوشه بدنش تتو دیده می‌شود. مدعی است همه پشیمانندو می‌گوید که "من هم پشیمانم! "
«تتو» که قدیم‌تر‌ها به نام خالکوبی شناخته می‌شد این روز‌ها در کشور ما خیلی رواج پیدا کرده بویژه در سنین نوجوانی و جوانی درصد بالایی از دختران و پسران روی پوست بدن‌شان تتو دارند یا دوست دارند بزنند.

پشیمانی پسری با 2 هزار تتو ساکن در شاه‌عبدالعظیم +عکس و فیلم

اگر از متخصصان پوست و مو بپرسید، می‌گویند برای همیشه دور تاتو را خط بکشید. تاتو و کار کردن با رنگ‌های غیر بهداشتی و سوزن در محیطی که هیچ گونه نظارتی بر آن انجام نمی‌گیرد، بدون شک سلامت شما را تهدید خواهد کرد.

خبرنگار رکنا به یکی از این مراکز تتو مراجعه کرده و آنجا بود که با پسر جوانی مواجه شد که مدعی است آمار تتو‌های بدنش به ۲۰۰۰ تتو می‌رسد. این پسر ۲۸ ساله وحید نام دارد و دوستان و آنانی که او را می‌شناسند او را وحید مغول صدا می‌کنند.

وحید مغول سه سابقه زندان دارد، به جرم دعوا و شرارت.

می‌گوید: تا دلت بخواهد تتو دارم

" افسوس عبرت، بمیرد آنکه می‌خواهد مرا بی تو ببیند و... "امروز روز، همه جوانان عشق خالکوبی و خط را دارند. اما من خسته شده و چاره دیگری ندارم.

وی با بیان اینکه آدم شاید پدر و مادر خود را فراموش بکند، اما خالکوبی هایش را یادش نمی‌رود تاکید کرد: من اخر این داستان را می‌گویم که هیچ چیز آن به درد نمی‌خورد. شاید من شرور نباشم، اما به دلیل دو خالکوبی با من بد رفتار می‌کنند.

ادامه حرف‌های وحید مغول را در فیلم ببینید:

متخصصان پوست از تتو چه می‌گویند؟

متاسفانه این روز‌ها آرایشگران نیز در فضای آرایشگاه خود اقدام به تاتو کردن برای افراد علاقه مند می‌کنند و تاتو ابرو، خط لب و خط چشم در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود.

متخصصان پوست و مو با اشاره به رایج‌ترین عوارض تاتو در میان افراد می‌گویند در پی تاتو کردن پوست حساس شده و همین موضوع در بسیاری از افراد سبب ایجاد آلرژی می‌شود.

تاتو‌هایی که در آرایشگاه‌ها و محیط‌های نه چندان پاکیزه انجام می‌شود گاه سبب عفونت در افراد شده و عوارض پوستی دیگری را با خود به همراه دارند.

به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی و بهره گیری از سوزن‌های آلوده، همواره خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها همانند انواع هپاتیت و ایدز برای افراد وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در