دیپلمات هندی خواستار اجرای مدل اسرائیلی در کشمیر شد


دیپلمات هندی خواستار اجرای مدل اسرائیلی در کشمیر شد

شفقنا- در ویدئویی که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است،  سرکنسول هند در نیویورک، در یک دیدار  خصوصی در شهر آمریکا در بررسی وضعیت هندوهای کشمیر – معروف به پاندیتس می گوید می توان از مدل اسکان اسرائیلی برای کشمیر استفاده کرد به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الجزیره، سندیپ چاکراورتی  در این ویدیو می گوید: من نمی […]

دیپلمات هندی خواستار اجرای مدل اسرائیلی در کشمیر شد
شفقنا- در ویدئویی که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، سرکنسول هند در نیویورک، در یک دیدار خصوصی در شهر آمریکا در بررسی وضعیت هندوهای کشمیر – معروف به پاندیتس می گوید می توان از مدل اسکان اسرائیلی برای کشمیر استفاده کرد
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الجزیره، سندیپ چاکراورتی در این ویدیو می گوید: من نمی دانم چرا ما از آن روش پیروی نمی کنیم. این اتفاق در خاورمیانه رخ داده است. اگر مردم اسرائیل بتوانند این کار را انجام دهند ، ما نیز می توانیم این کار را انجام دهیم.
میرزا وحید ، رمان نویس و روزنامه نگار کاشمیری ، در این باره به الجزیره گفت که این دیپلمات ارشد هندی دیدگاه های توهین آمیز و افراطی ابراز کرده است.
گفتنی است، گروه های حقوق بشر می گویند که هشت میلیون نفر از ساکنان کشمیراز حقوق اساسی خود محروم شده اند و هزاران نفر از جمله سیاستمداران و فعالان ارشد کشمیری در این مدت دستگیر و روانه زندان های داخل و خارج از کشمیر شده اند.

اصل خبر را در الجزیره ببینید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد