کتاب محمد امین (ص) رونمایی شد


کتاب محمد امین (ص) رونمایی شد

سنندج - ایرنا - همزمان با آخرین روز از ماه ربیع الاول و به مناسبت هفته وحدت آیین رونمایی از کتاب محمد امین (ص) اثر محمدامین میرزایی نویسنده نامی منطقه هورامانات روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی کردستان برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان، روحانیون و علمای سروآباد و منطقه هورامان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی سروآباد برگزار شد.

نویسنده این کتاب در حاشیه مراسم رونمایی اظهار داشت: کتاب محمد امین (ص) شرح کاملی از بیوگرافی، زندگینامه و سیره پیامبر (ص) است که در ۸۱۰ صفحه نوشته شده است.

محمدامین میرزایی متخلص به میرزای هورامی، افزود: این کتاب به زبان هورامی نوشته شده و تاکنون یک هزار جلد از آن چاب، منتشر و در کتابفروشی شهرهای استان‌های کردستان و کرمانشاه توزیع شده است.

وی یادآور شد: تالیف و نوشتن این کتاب ۵ سال زمان برده و برای مسلمانان و کسانی که بخواهند از سیره و زندگینامه پیامبر مکرم اسلام (ص) آگاهی و اطلاعات کاملی داشته باشند، مرجعی مناسب و کافی است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز با تقدیر از این نویسنده نامی منطقه هورامان ابراز امیدواری کرد مسلمانان سیره پیامبر (ص) را الگوی زندگی خود قرار دهند تا در دنیا و آخرت رستگار شوند.

کتاب محمد امین (ص) رونمایی شد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز با تقدیر از نویسنده این کتاب بر لزوم حمایت از نویسندگان منطقه تاکید کرد و ۵۰ جلد از این کتاب را با اعتبار ۳۰ میلیون ریال خریداری و به روحانیون و ماموستایان منطقه که در مراسم حضور داشتند، تقدیم کرد.

محل دائمی نگهداری بزرگترین نسخه قرآن خطی کتابت شده غرب کشور از آثار حاج لقمان احمدی کاتب نامی منطقه هورامان نیز امروز در مراسمی افتتاح و مسوولان شرکت کنندگان از این اثر گرانبها بازدید کردند.

پل روستای رزاب با حضور مسوولان افتتاح شد

کتاب محمد امین (ص) رونمایی شد

سرهنگ اردلان مبارکی مسوول بسیج سازندگی سپاه سروآباد گفت: برای افتتاح این پل ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی سپاه هزینه شده و باقی هزینه آن نیز از محل مشارکت اهالی روستا تامین شده است.

بازدید از مدرسه رزاب که توسط بسیج سازندگی سپاه سروآباد تعمیرات جزیی شده و برگزاری مانور زلزله در دبیرستان شهید کاظمی با حضور مسوولان شهرستانی و ادارات خدمات رسان از دیگر برنامه های آخرین روز هفته بسیج در سروآباد بود.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا