آرامش امروز کشور مرهون جانفشانی شهدا است


آرامش امروز کشور مرهون جانفشانی شهدا است

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه، آرامش امروز کشور را مرهون جانفشانی و ایثار شهدای ایران اسلامی دانست و تاکید کرد که همه ما باید رهرو و مدافع آرمان‌های شهدا باشیم.

هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در همایش گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در شهرستان دالاهو به ایثار و فداکاری بسیجیان در عرصه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون بسیج در خدمت به مردم و حراست از انقلاب اسلامی با جانفشانی و ایثار منشاء خیر و برکت برای کشور بوده است.

وی افزود: سربلندی و عزت ایران مرهون خون‌های پاک و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس است و یاد و خاطره ۱۰ هزار شهید استان کرمانشاه و به ویژه ۷۰۰ شهید جامعه اهل شهرستان دالاهو را گرامی می‌داریم.

بازوند همچنین به تحریم‌های استبداد علیه ایران اسلامی و اقدامات تروریست‌های اقتصادی نیز اشاره کرد و یادآور شد: در سال های گذشته رهبر معظم انقلاب، با بصیرت همیشگی در فرمانی حکیمانه به سران سه قوه به ضرورت اصلاح ساختار بودجه و کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی تأکید فرمودند و امروز نیز بر اساس راهبرد اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کنیم.

او گفت: امروز مردم با وجود مشکلات اما با هوشیاری در مقابل تحریم‌ها ایستاده‌اند و با رونق تولید داخلی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و پایداری اقتصاد در مقابل تکانه‌ها نیز بیشتر شده است.

استاندار کرمانشاه همچنین افزود: فرهنگ بسیج با شاخص‌هایی مانند خداباوری، خودباوری و اعتماد به نفس امروز می‌تواند زمینه توسعه و تعالی کشور را فراهم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

در پایان این همایش از فداکاری و ایثار رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان دالاهو تقدیر شد.

دالاهو در غرب کرمانشاه با بیش از ۳۶ هزار تن جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری مرکز استان واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...