امام جمعه تبریز: آذربایجان‌شرقی در اطاعت از رهبری پیشتاز است


امام جمعه تبریز: آذربایجان‌شرقی در اطاعت از رهبری پیشتاز است

ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم این استان با پیشگامی در برگزاری راهپیمایی انزجار علیه آشوب گران برگ زرین دیگری خلق کردند، اظهارکرد: مردم این استان همواره در اطاعت از رهبری پیشتاز هستند.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان با حضور رییس جمهور از دلیرمردان و شیر زنان آذربایجان در خلق این حماسه تقدیر کرد و ادامه داد: هر چند نیروی انتظامی، بسیج و سپاه نقش مهمی در کنترل اغتشاش داشتند اما حرکت اصلی را خود مردم ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه این حرکت از تبریز و زنجان شروع شد و به سراسر کشور رسید، شهد شیرین رضایت رهبری از این حرکت انقلابی را به مردم استان تبریک گفت.

امام جمعه تبریز همچنین از تلاش مسوولان اجرایی و شورای تامین استان به ویژه استاندار در مدیریت قضایای اخیر قدردانی کرد و گفت: امیدوارم مسوولان در کنار پاسخگویی به مطالبه مردم از مصالح عالیه نظام غفلت نکنند.

وی بر کاستن فشار معیشتی از محرومان به عنوان حامیان دائمی انقلاب و کنترل قیمت ها تاکید کرد .

حجت الاسلام آل هاشم با گرامی داشت هفته بسیج اظهار امیدواری کرد: حضور فعال و تاثیرگذار بسیجیان در صحنه های مختلف تداوم داشته باشد.

وی اظهارکرد: همانگونه که رهبری فرمودند: " تهدیدات زیادی وجود دارد که به برکت بسیج تبدیل به فرصت خواهد شد ."

امام جمعه تبریز با بیان اینکه شاهد اقدام مناسب دستگاه ها و سازمان های مختلف در رابطه با امدادرسانی به زلزله زده ها و ساماندهی این مناطق هستیم ، از افراد و نیروهایی که به موقع وارد میدان شدند و در مدیریت حادثه موثر بودند قدردانی کرد.

حجت الاسلام آل هاشم حضور دکتر روحانی برای پنجمین بار در استان را خیر مقدم گفت و برای همشیره تازه درگذشته رییس جمهوری علو درجات را آرزو کرد.

وی راه اندازی قطار میانه - بستان آباد را از آرزوهای دیرینه مردم استان عنوان و اظهار امیدواری کرد: با دستور ویژه رییس جمهوری سال آینده شاهد بهره برداری کامل این طرح ریلی باشیم.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری امروز پس از حضور در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی و افتتاح خط آهن میانه - بستان آباد در نشست شورای اداری استان شرکت کرد.

46

کد خبر 1325306

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید