زیرساخت‌های انتخابات الکترونیک در گناوه مهیا است


زیرساخت‌های انتخابات الکترونیک در گناوه مهیا است

گناوه- فرماندار گناوه گفت: زیرساخت‌های برگزاری بخشی از فرایندهای انتخابات به صورت الکترونیک در این شهرستان مهیا شده است.

غلامرضا مهرجو روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر افزود: باتوجه به درپیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پیش‌بینی‌هایی برای برگزاری الکترونیکی، بوشهر از استان‌های پیشنهادی در این زمینه است که در شهرستان گناوه به عنوان یکی از حوزه‌های مهم این استان باید پوشش مخابراتی محل صندوق های اخذ رای آنلاین باشد.

وی اظهار داشت: برگزاری انتخابات الکترونیکی سرعت کار مجریان را تسریع و از سلامت بالایی برخوردار است.

مهرجو گفت: برای برگزاری انتخابات پیش رو در شهرستان گناوه ۷۱ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده‌است که امیدواریم با همکاری شرکت مخابرات همه این شعب در زمان انتخابات آنلاین باشند.

فرماندار گناوه بیان کرد: باید با اقدام لازم و رفع مشکلات مخابراتی در برخی نقاط از جمله شماری از روستاها شرایط و زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

وی افزود: در زمینه گسترش زیرساخت‌های مخابراتی خدمات خوبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله در شهرستان گناوه انجام شده ‌است.

زیرساخت‌های انتخابات الکترونیک در گناوه مهیا است

مهرجو بیان کرد: مردم انتظار دارند که همپای پیشرفت‌ و تکنولوژی‌های جهان، در داخل کشور نیز چنین اتفاقاتی رخ دهد که انتظار بحقی است و مسئولان باید در رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها و زمینه سازی برای ارتباط تلفن همراه، ثابت و اینترنت اقدام‌های بسیار خوبی در کشور ازجمله در استان بوشهر انجام شده‌است.

علی مهرپویا افزود: در سال‌های اخیر خدمات‌دهی اینترنت از طریق فیبر نوری در دستور کار قرار گرفته‌است که پیشرفت‌های خوبی در این زمینه انجم شده و شهرستان گناوه نیز در این زمره قرار دارد.

وی گفت: اولویت کاری این مدیریت در زمان کنونی بر رفع مشکلات نقاط اخذ رای است که باید پایش و آماده شود.

مهرپویا ادامه داد: شرکت مخابرات استان بوشهر برای رفع مشکلات و نواقص مخابراتی در امر برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد.

مدیرعامل مخابرات استان بوشهر اظهارداشت: امیدواریم با همکاری مدیریت استان بوشهر و شهرستان گناوه بیشترین خدمات و با کیفیت مناسب به مردم ارایه شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون