ناراحتی فعال اپوزیسیون از اتحاد و عشق اقشار مختلف به رهبر انقلاب


ناراحتی فعال اپوزیسیون از اتحاد و عشق اقشار مختلف به رهبر انقلاب

سردبیر روزنامه کیهان لندن و یکی از فعالان اپوزیسیون با انتشار پستی در توئیتر، از اتحاد و وفاداری اقشار مختلف به رهبر انقلاب ابراز ناراحتی کرد.

ناراحتی فعال اپوزیسیون از اتحاد و عشق اقشار مختلف به رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک فعال اپوزیسیون و سردبیر روزنامه کیهان لندن با انتشار پستی در توئیتر از وفاداری اقشار مختلف به انقلاب و رهبری ابراز ناراحتی کرده است.

او در حساب شخصی‌اش در توئیتر نوشت:

« این زن وسطی را شاید بفهمم که به ولایت زنده باشد و برایش برزمد! چه بسا بتوان پای صحبتش نشست وپرسید که چرا اینطور فکرمی‌کند.

اما این دوتای دیگر چه چیزشان به ولایت فقیه زنده‌ست؟! سودشان از ج ا چیست؟! آیا واقعا انتخابشان‌ است؟!»

ناراحتی فعال اپوزیسیون از اتحاد و عشق اقشار مختلف به رهبر انقلاب

اغتشاشات اخیر در ایران، پروژه‌ای هماهنگ و از پیش تعیین شده از سوی عده‌ای همیشه مخالف و دشمن نظام جمهوری اسلامی بود که برای براندازی نظام برنامه‌ریزی شده بود که با درایت و تدبیر مردم هوشیار و همیشه در صحنه، به شکست انجامید. گرچه این پروژه خبیثانه به برخی زیرساخت‌های کشور آسیب زد و خسارات بسیاری به بار آورد اما با اقدام به موقع، مدیریت و کنترل شد.

مردم با شناسایی به جای جبهه دشمن و راه‌اندازی راهپیمایی در شهرهای مختلف کشور، حماسه‌ای دیگر آفریدند و به دشمن به صراحت و آشکارا نشان دادند که با وجود تمام اعتراضات به حقی که دارند باز هم اجازه نخواهند داد هیچ چیز اتحادشان را تهدید کند. پیر و جوان، زن و مرد از هر قشر و طبقه و با هر دیدگاهی، به عشق رهبر و میهن‌شان، به صحنه آمدند تا به تمام آنهایی که تاب دیدن وحدت و امنیت ایران اسلامی را ندارند، بگویند برای حفظ آرمان‌ها و نظامشان با هیچ کسی شوخی ندارند. این امر به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد، همان‌ها که همواره در توطئه‌هایشان ناکام مانده‌اند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر