75.9 درصد خانواده‌های کردستانی بسته حمایتی دولت را دریافت کردند


75.9 درصد خانواده‌های کردستانی بسته حمایتی دولت را دریافت کردند

سنندج - ایرنا - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: 75.9 درصد از خانواده‌های یارانه بگیر در این استان بسته حمایتی دولت از محل افزایش درآمد ناشی از سهمیه‌بندی سوخت را دریافت کردند.

برهان صلواتی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره ۳۸۵ هزار و ۱۳۵ خانواده کردستانی بسته حمایتی دولت از محل درآمد سهمیه بندی سوخت را دریافت کرداند که شامل ۷۵.۹ درصد از ۵۰۷ هزار و ۱۵۵ خانواده یارانه بگیر است.
وی اضافه کرد: ۵۰۷ هزار و ۱۵۵ خانواده یارانه بگیر استان کردستان شامل یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۲۴۵ نفر است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزود: کسانی که به هر دلیلی این مبلغ به حساب آنها واریز نشده نگران نباشند چون دولت به صورت ویژه به درخواست آنها رسیدگی و در صورت مشمول بودن، این کمک به حساب آنها واریز می‌شود.
صلواتی نحوه اعتراض و درخواست جاماندگان از کمک معیشت دولت را از طریق شماره گیری کد دستوری #۶۳۶۹* اعلام کرد و گفت: پس از این شماره گیری (خط تلفن باید به نام سرپرست خانوار باشد)، ظرف ۲۴ ساعت کد رهگیری برای سرپرست خانوار ارسال میشود که باید با مراجعه به سامانه (hemayat.mcls.gov.ir) نسبت به ادامه روند درخواست خود اقدام کند.
وی تاکید کرد: در این طرح، خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و ۵ نفره به بالا ۲۰۵ هزار تومان دریافت کرده اند.
کد ملی سرپرست خانوار باید از طریق شماره همراهی که متعلق به خود سرپرست خانوار است به سامانه #۶۳۶۹* ارسال شود.

طرح معیشت حمایتی دولت همزمان با اطلاح قیمت بنزین از ۲۰ آبان ماه سال جاری برای اعطای کمک معیشت به ۱۸ میلیون خانوار ایرانی اجرا شد، در این طرح تاکنون برای ۶۰ میلیون نفر در سه مرحله کمک معیشت واریز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!