یونیفورم مجازی پلیس بر تن فورد موستانگ مک ای!


یونیفورم مجازی پلیس بر تن فورد موستانگ مک ای!

شما انتظار نخواهید داشت که فورد موستانگ مک ای در دنیای واقعی به دنبال مجرمان خطرناک برود، این‌طور نیست؟ البته که نه اما خب بجای نمایش برخی از محصولات غیرواقعی ما تصمیم گرفته‌ایم یونیفورم پلیس را به‌صورت مجازی بر تن این خودروی تازه‌نفس بکنیم. این رندر مجازی از شاسی‌بلند الکتریکی فورد دارای رنگ بدنه‌ی مشکی... The post یونیفورم مجازی پلیس بر تن...

شما انتظار نخواهید داشت که فورد موستانگ مک ای در دنیای واقعی به دنبال مجرمان خطرناک برود، این‌طور نیست؟ البته که نه اما خب بجای نمایش برخی از محصولات غیرواقعی ما تصمیم گرفته‌ایم یونیفورم پلیس را به‌صورت مجازی بر تن این خودروی تازه‌نفس بکنیم.

یونیفورم مجازی پلیس بر تن فورد موستانگ مک ای!
این رندر مجازی از شاسی‌بلند الکتریکی فورد دارای رنگ بدنه‌ی مشکی و پوشش خاص خودروهای پلیس آمریکا می‌باشد. در نمای جلو یک گارد محافظ، چراغ‌های روی ستون A و چراغ‌های اضطراری روی سقف دیده می‌شوند. رینگ‌ها هم ظاهر ساده‌تری داشته و خبری از زرق‌وبرق مدل‌های معمولی و شخصی نیست.

یونیفورم مجازی پلیس بر تن فورد موستانگ مک ای!
فقط زمان به ما خواهد گفت که آیا موستانگ مک ای شانه‌به‌شانه‌ی دیگر خودروهای الکتریکی همچون تسلا مدل S و X در خیابان‌ها به دنبال ایجاد نظم و انضباط خواهد بود یا خیر. تا آن زمان شما باید به دنبال اخبار نمایشگاه لس‌آنجلس 2019 باشید که هم‌اکنون برخی از مهم‌ترین اخبار دنیای خودرو را به خود اختصاص داده است؛ اما برای دیدن محصول جدید فورد از نمای جدید باید تا اواخر سال 2020 منتظر بمانید تا بتوانید مک ای را در نمایندگی‌ها تماشا کنید؛ و اگر هم به این خودرو علاقه‌مند باشید می‌توانید 500 دلار سپرده را به فورد داده و جزو اولین مشتریان این خودرو باشید.

یونیفورم مجازی پلیس بر تن فورد موستانگ مک ای!
با قیمت پایه 43895 دلاری برای مدل Select مالک خودرویی دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک خواهید شد که از پیشرانه‌ی الکتریکی 255 اسبی و باتری 75.7 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند. مدل دیفرانسیل عقب شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت حدود 6 ثانیه‌ای داشته و برد آن حدود 370 کیلومتر است. مدل چهار چرخ محرک شتاب 5.5 ثانیه‌ای داشته و برد آن 338 کیلومتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...