فیسبوک برای شرکت در نظرسنجی‌ها و تحقیقات خود به کاربران پول پرداخت می‌کند


فیسبوک برای شرکت در نظرسنجی‌ها و تحقیقات خود به کاربران پول پرداخت می‌کند

فیسبوک با ارائه‌ی نرم‌افزاری تحقیقاتی به‌نام فیسبوک ویووپوینت، به کاربران خود در ازای شرکت در نظرسنجی‌ها و تحقیقات برای بهبود پلتفرم‌های این شرکت، پول پرداخت می‌کند.

فیسبوک با استفاده از نرم‌افزار جدید تحقیقات بازار خود، فیسبوک ویووپوینت (Facebook Viewpoint)، به کاربران برای شرکت در نظرسنجی، انجام وظایف و شرکت در تحقیقات، پاداش خواهد داد. بنا بر پست وبلاگ شرکت، غول رسانه‌های اجتماعی اعلام کرده که قصد دارد از نظرات کاربران ۱۸ سال به بالا برای بهبود فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ، پرتال، آکیولوس و جامعه‌ی عمومی استفاده کند.

پس از ساختن یک حساب کاربری فیسبوک ویووپوینت، از کاربران دعوت می‌شود تا به «برنامه‌ها» بپیوندند. فیسبوک در پست وبلاگی اعلام کرده که توضیح خواهد داد چه اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کند؛ چگونه از آن استفاده می‌کند و کاربر چند امتیاز برای تکمیل برنامه دریافت می‌کند که درنهایت با پرداخت از طریق پی‌پال خاتمه پیدا می‌کند. این نرم‌افزار اطلاعاتی از قبیل نام، آدرس ایمیل، کشور محل سکونت، تاریخ تولد و جنسیت را از کاربر درخواست می‌کند. همچنین ممکن است از کاربر بخواهد تا اطلاعات دیگری مانند موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارد تا صلاحیت او را برای شرکت در برنامه‌های فردی بسنجد.

فیسبوک برای شرکت در نظرسنجی‌ها و تحقیقات خود به کاربران پول پرداخت می‌کند

فیسبوک در پست وبلاگ خود می‌افزاید:

ما اطلاعات شما را به اشخاص ثالث نمی‌فروشیم؛ همچنین فعالیت شما در فیسبوک ویووپوینت بدون اجازه از طریق فیسبوک یا دیگر حساب‌های کاربری که در نرم‌افزار لینک کرده‌اید، به اشتراک گذاشته نمی‌شود و می‌توانید هر زمان که بخواهید به همکاری خود پایان دهید.

ماه ژانویه (دی ۱۳۹۷)، فیسبوک در حرکت مشابهی اپلیکیشن Facebook Research را منتشر کرد که به شرکت‌کنندگان ۱۳ تا ۳۵ سال، ۲۰ دلار در ماه به‌علاوه‌ی دستمزدهای ریفرال (ارجاع و معرفی به دیگران) را در ازای گزارش فعالیت‌های گوشی و اینترنتی خود به شرکت پرداخت می‌کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی