آماده ارائه تسهیلات ارزان قیمت به جوانان هستیم


آماده ارائه تسهیلات ارزان قیمت به جوانان هستیم

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه بااشاره به اهمیت اشتغالزایی جوانان گفت: در صورتی که دستگاه‌های متولی امور جوانان طرح‌های توجیه‌پذیر و برنامه مدونی ارائه کنند آماده ارائه تسهیلات ارزان قیمت به جوانان هستیم.

هوشنگ بازوند عصر سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: بحث ورزش و جوانان در استان کرمانشاه برای رسیدن به پیشرفت و تعالی نیازمند یک برنامه مدون و کارشناسی شده است.
وی افزود: در این راستا نیاز است که سند رسیدگی‌ به امور ورزش و جوانان تهیه و به دستگاه ها ابلاغ شود تا شاهد رونق در این عرصه مهم باشیم.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: این سند باید شامل برنامه های مدون برای اشتغالزایی و فعالیت جوانان در بخش های کشاورزی، صنعتی و گردشگری باشد.
بازوند گفت: جوانان در راستای اشتغالرایی و شروع فعالیت های درآمدزا نیاز به حمایت ویژه دارند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: پس از تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) روند پیشرفت کشور تسریع و فرهنگ ایثار تقویت شد.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در هر برهه ای از تاریخ کشور تفکر بسیجی مورد استفاده قرار گرفت زمینه پیشرفت کشور فراهم‌ شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در این‌ نشست گفت: باتوجه به پیشرفت فناوری و خواست جوانان باید برخی از ساختارها دچار تحول شوند.
بهرام فاضلی افزود: به عنوان مثال بسیاری از جوانان به دنبال فعالیت در فضای مجازی و ثبت شرکت هایی فناورانه هستند از این رو ما نیز باید آنان را حمایت کنیم.
وی عنوان کرد: جوانان استان کرمانشاه در زمینه فعالیت های فرهنگی همچون ساخت فیلم، پویانمایی و نرم افزارهای موبایلی آمادگی دارند و فعالیت های مقدماتی را نیز انجام داده اند اما برای عملی کردن طرح های خود نیازمند حمایت مالی هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه نیز در این نشست گفت: ۵۰۲‌ هزار جوان در استان کرمانشاه زندگی می کنند که باید به نیازهای آنها رسیدگی شود.
محمدابراهیم الهی تبار، یکی از چالش های پیش روی جوانان را ازدواج دانست و اظهارداشت: مسکن و شهرسازی، بانک ها و دیگر ارگان ها باید راهکارهای خود برای امور جوانان را ارائه کنند.
وی گفت: دستگاه های اجرایی باید ارتباط خود با سازمان های مردم‌ نهاد را تقویت کنند و اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور اجتماعی استانداری میزان این ارتباط را مورد بررسی قرار دهند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا