گوشی لوکس به سبک هوآوی و پورشه


مجله آنلاین موبنا – در مراسم رونمایی از پرچم‌داران جدید هوآوی سری Mate 30، مانند روال هر سال علاوه بر نسخه پایه و نسخه Pro، شاهد معرفی نسخه Porsche Design بودیم. Porsche Design Huawei Mate 30 RS غیر از سخت‌افزار تراز اول، طراحی جذاب‌‌تری نیز دارد و نوار شیشه‌ای براق پشت گوشی به خوبی با ظاهر چرمی دستگاه ترکیب شده‌ و داشتن کیفیت بالای ساخت، باعث...

مجله آنلاین موبنا – در مراسم رونمایی از پرچم‌داران جدید هوآوی سری Mate 30، مانند روال هر سال علاوه بر نسخه پایه و نسخه Pro، شاهد معرفی نسخه Porsche Design بودیم. Porsche Design Huawei Mate 30 RS غیر از سخت‌افزار تراز اول، طراحی جذاب‌‌تری نیز دارد و نوار شیشه‌ای براق پشت گوشی به خوبی با ظاهر چرمی دستگاه ترکیب شده‌ و داشتن کیفیت بالای ساخت، باعث خلق محصولی خاص و منحصر به فرد شده‌است.
این گوشی صرف نظر از ظاهر بی‌همتای خود، با تمرکز روی «کارایی» توسعه ‌یافته است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مواردی مانند صفحه نمایش 6.53 اینچی OLED، چیپست جدید Kirin 990 با مودم داخلی 5G، دوازده گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ، دوربین چهارگانه و باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع به دو صورت بی‌سیم و سیمی اشاره کرد.
هوآوی با فاصله‌ای یک روزه پس از معرفی، پیش‌فروش این دستگاه را آغاز کرد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، تمام ظرفیت پیش‌فروش در همان دور اول به اتمام رسید. در حالی کهPorsche Design Huawei Mate 30 RS پس از Huawei Mate Fold X، با قیمت 16,999 یوآن (حدود 2430 دلار آمریکا) دومین گوشی هوشمند گران‌قیمت هوآوی است.

دوربین چهارگانه و قسمت شیشه‌ای اطراف آن به نحوی طراحی شده‌اند که یادآور هدلایت‌ها و سقف پانورامیک خودروی پورشه باشند. از طرف دیگر، ترکیب زبان طراحی HUAWEI و PORSCHE که در انحنای 2 طرف دستگاه شاهد آن هستیم، علاوه بر ارائه تجربه لمس طبیعی، رضایت کاربر را نیز جلب خواهد کرد.

گوشی لوکس به سبک هوآوی و پورشه

گوشی Porsche Design Huawei Mate 30 RS مجهز به نخستین SoC با فناوری ساخت 7nm+ EUV است. چیپست Kirin 990 5G عملکرد فوق‌العاده‌ای در پردازش‌های وابسته به هوش مصنوعی دارد. در کنار آن، مصرف بهینه انرژی، سرعت دانلود بسیار بالا و پشتیبانی از دو حالت SA و NSA برای اتصال به شبکه 5G از دیگری ویژگی‌های آن است.

گوشی لوکس به سبک هوآوی و پورشه

SuperSensing Cine Camera، ترکیب جدید دوربین هوآوی طوری توسعه‌ یافته که بهترین عملکرد را در شرایط نوری محدود ارائه کند. علاوه بر این، امکان ثبت ویدئوهای فوق آهسته و تایم لپس‌های حرفه‌ای نیز فراهم شده تا فیلم‌برداری و عکاسی با گوشی‌های هوشمند وارد مرحله جدیدی شود.

گوشی لوکس به سبک هوآوی و پورشه

به دلیل استفاده از باتری پرظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعتی، Huawei Mate 30 RS برای مدتی طولانی قادر به شارژدهی است. در خانه، ماشین یا محل کار، با استفاده از شارژ سریع 40 واتی و شارژ بی‌سیم سریع 27 واتی HUAWEI SuperCharge، شارژ کردن دستگاه سریع‌‌تر از همیشه شده ‌است.

گوشی لوکس به سبک هوآوی و پورشه

سیستم پیشرفته تشخیص ژست‌های حرکتی وابسته به هوش مصنوعی، به طرز هوشمندانه‌ای حرکات دست کاربر را تشخیص می‌دهد و آن‌ها را به عنوان فرمان‌های از پیش تعریف‌شده اجرا می‌کند. لبه‌های خمیده نمایشگر Horizon Display نیز با رویکردی نوآورانه و سیستم حساس به فشار، امکان استفاده به عنوان دکمه‌های مجازی برای تنظیم صدا یا کنترل بازی‌ها را ایجاد می‌کند.

گوشی لوکس به سبک هوآوی و پورشه

نسخه 10 رابط کاربری EMUI هوآوی با در اولویت قراردادن امنیت داده‌های کاربران، به سیستم حفاظتی چندلایه‌ در بخش‌هایی حساس مربوط به سنسور اثر انگشت، سیستم فیس آنلاک سه‌بعدی و قفل برنامه‌ها مجهز شده است. سیستم امنیتی هوآوی توانسته گواهینامه CC EAL 5+ را کسب کند که بالاترین سطح امنیت در محصولات رده مصرف‌کننده در سراسر جهان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا