سفره تمدن در مسجد جامع «چاملیجا» استانبول گسترده می‌شود


سفره تمدن در مسجد جامع «چاملیجا» استانبول گسترده می‌شود

مدیریت مسجد جامع «چاملیجا» استانبول میان بازدیدکنندگان و نمازگزاران این مسجد وعده‌‌های غذایی رایگان توزیع می‌کند. «سفره تمدن» در ورودی این مسجد گسترده می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: مدیریت مسجد جامع «چاملیجا» در استانبول ترکیه میان بازدیدکنندگان و نمازگزاران خود وعده های غذایی رایگان توزیع می کند.

اعضای «جمعیت شفا خانه چاملیجا» بعد از نماز مغرب در ورودی این مسجد «سفره تمدن» را پهن می کنند و بازدیدکنندگان با خوردن غذا از این لذت معنوی نیز برخوردار می شوند.

«ملیح طوع طاع»، سخنگوی «جمعیت شفاخانه چاملیجا» در این باره گفت: مرکز جمعیت ما در شهر «اسکودار» بخش آسیایی استانبول است و ما در طول ماه رمضان در مدینه منوره وعده های افطاری توزیع می کردیم.

وی افزود: یک بار فردی عرب زبان به من گفت که شما در مدینه میان روزه داران وعده های افطاری توزیع می کنید، چرا در شهر خود استانبول این کار را نمی کنید و از آن زمان به مدت یک سال است که در استانبول شروع به توزیع وعده های غذایی میان مردم کرده ایم.

سخنگوی «جمعیت شفاخانه چاملیجا» اظهار کرد: در ابتدا در بازار اقدام به توزیع غذا کردیم و پس از آن در ماه رمضان در ایستگاه های مترو و اتوبوس ها این کار را انجام دادیم و سپس به مسجد جامع چامیلجا آمده و مدت سه ماه است که به صورت روزانه بعد از نماز مغرب وعده های غذایی را توزیع می کنیم.

طاع طوع تصریح کرد: افراد نیکوکار نیز می توانند ما را در این امر یاری کنند و شعار ما در این خدمت «عشق در ترکیه نیرومند است» است.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان