وحشت دنیای استکبار از تفکر و نام بسیج/تفکر بسیجی می تواند مشکلات اقتصادی را مرتفع‌ کند


وحشت دنیای استکبار از تفکر و نام بسیج/تفکر بسیجی می تواند مشکلات اقتصادی را مرتفع‌ کند

سردار اسدی با بیان اینکه دنیای استکبار از نام و تفکر بسیج هم وحشت دارد، گفت: همین تفکر بسیجی باعث شد تا تفنگداران امریکایی در برابر اقتدار فرزندان این سرزمین زانو بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «محمد جعفر اسدی» امروز (۵ آذر) در اجتماع بزرگ بسیجیان گچساران که در مجموعه ورزشی پد خندق‌ برگزار شد، با اشاره به گرامی داشت هفته بسیج، گفت: بسیج امروز درخت تناوری است که در کل غرب آسیا می درخشد و میوه های بسیار شیرینی را برای کل آزادگان جهان به وجود آورده است.



این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: امروز دشمنان انقلاب بیشتر به این فکر هستند که از خانم ها برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده کنند، به لطف خداوند ما توسط بسیج توانستیم در دوران دفاع مقدس کاری کنیم کارستان و وضعیتی درست کنیم که دنیا فکرش را هم نمی کرد.


اسدی ادامه داد:دشمنان هشت سال هر کاری توانستند کردند و اما فرهنگ بسیجی مقابل آنها ایستاد و کاری کرد که در تاریخ این کشور سابقه نداشت، هر وقت هجمه ای نسبت به این مملکت صورت گرفت، گوشه ای از این خاک نیز جدا شد و اما در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک این مملکت به برکت وجود بسیج هم کم نشد.



این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز شخصیتی همچون سید حسن نصرالله آن طرف تر مقابل استکبار جهانی ایستاده و این نشان می دهد که ایشان یک بسیجی هستند و این مرام بسیجی است که دنیای استکبار را گیج کرده؛ چرا‌که دشمنان باور نداشتند که بسیج این همه قدرتمند و با اقتدار شود.



وی افزود: بزرگترین امکانات و ناوگان دریایی در اختیار شیطان بزرگ بوده و ۴۰ سال هر چه از دستشان برآمده هم کوتاهی نکردند و این همه که به قدرت نظامی خودشان می نازند، اما تفنگداران آمریکایی در مقابل اقتدار فرزندان بسیجی این مملکت زانو زدند، در حالی که دنیای استکبار از نام و تفکر بسیج هم وحشت دارد.



اسدی تصریح کرد: باید در ۴۰ ساله دوم این شجره طیبه تجدید نظر کنیم و آن مسئله ای که می تواند سیاست این مملکت را در ریل مقابله با شیطان قرار دهد، همین تفکر بسیجی است و آن مسئله ای که باز می تواند مشکلات اقتصادی مملکت را مرتفع‌ کند بازهم همین تفکر ناب و بسیجی است.


این فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد:برخی ها بدانند که سایه جنگ را همین بسیجیان بر سر این ملت برداشتند و اگر مملکت دست همین برخی ها بود، تا الان ده ها بار تحویل شیطان بزرگ داده بودند، اگرچه ژنرال های آمریکایی معتقد هستند که با حضور بسیج نمی توانند کار کنند.



اسدی گفت: امروز افتخار می کنیم که در کشوری زندگی می کنیم که درصد بالایی از مردم با نام، بی نام و در هر لباسی بسیجی اند، اراذل و اوباش تنها بخشی از جمعیت اغتشاشات اخیر در کنار منافقین و دیگر گروه ها بودند و برخی ها هم فریب خوردند؛ اما همین بسیجیان بودند که این آشوب ها را ظرف ۴۸ساعت جمع کردند.



وی تصریح کرد: این همه هزینه شیاطین ظرف ۴۸ ساعت به باد رفت و بازهم فهمیدند که بسیجی همیشه فاتح میدان است و اگر دولتمردان ما غیرت کنند و عرصه های مختلف را به همین بسیجیان بسپارند، بسیاری از مشکلات جامعه هم به خوبی حل خواهد شد.



این‌ فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: من یقین دارم اگر ما بسیج را نگه نداریم و اگر دولتمردان ما بسیج را حفظ نکنند، اولین کسانی هستند که چوبش را می خورند و متاسفانه دولتمردان ما هیچکدام حق بسیج را ادا نکردند.


وی گفت: ما باید این یادگار بزرگ حضرت امام راحل را پاس بداریم، چرا که این بسیج امروز به قوام و دوام رسیده و مسئولین بیشتر از گذشته هم باید به فکر بسیج و بسیجیان باشند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته