تقدیر از ایرنا در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی


تقدیر از ایرنا در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

تهران– ایرنا – همزمان با تشریح دستاوردهای سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، با حضور مسئولان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) تقدیر شد.

سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی از ۲۳ آبان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان آغاز شد و با حضور نخبگان و شخصیت‌های ۸۲ کشور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی به مدت سه روز فعالیت کرد.
امسال از حوزه آفریقا از ۳۸ کشور جمعا ۲۴۷ میهمان، حوزه اروپا و آمریکا از ۱۹ کشور جمعا ۵۳ میهمان و آسیا و اقیانوسیه از ۲۶ کشور جمعا ۱۲۴ میهمان حضورداشنند، در مجموع ۴۲۴ میهمان از ۸۲ کشور جهان میهمان این دوره کنفرانس بودند.

محور اصلی این کنفرانس وحدت امت در دفاع از مسجد الاقصی و اکثر برنامه های این دوره کنفرانس حول این محور انجام شد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه برتر و فعال در ترویج و تبیین وحدت اسلامی و همچنین اخبار تقریبی تلاش کرد تا با پوشش خبری رویداد رسالت رسانه‌ای خود را ایفا کند.

در تشریح دستاوردهای سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که امروز (سه‌شنبه) که در موزه شهدا برگزار شد، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه برتر و فعال در انعکاس اخبار این رویداد معرفی و خبرنگار حوزه تجلیل شد.

سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه همراه و ترویج گر وحدت و همدلی همواره در اینگونه رویدادهای بین المللی حضوری فعال داشته و خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط