مجریان انتخابات به اصل بیطرفی توجه ویژه کنند


مجریان انتخابات به اصل بیطرفی توجه ویژه کنند

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با تاکید بر برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان عنوان کرد: مجریان انتخابات باید به اصل بیطرفی و قانون‌مداری توجه ویژه داشته باشند.

روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز سه شنبه به نقل از «هوشنگ بازوند» اعلام کرد: مقام معظم رهبری همواره به صیانت از آرای مردم تاکید کرده اند و همچنین رئیس جمهوری و وزیر کشور توجه مجریان را نیز به اصل بیطرفی در انتخابات فراخوانده اند.

وی اظهارداشت: ما در استان کرمانشاه از مجریان انتخابات می خواهیم که تمام تلاش خود را برای اصل بیطرفی و قانون مداری بکار گیرند و فرمانداران و بخشداران باید به این مهم توجه کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همگی باید در مدار قانون حرکت کنیم با اشاره به لزوم ایجاد شرایط مناسب برای مشارکت حداکثری مردم گفت: مردم در تمامی صحنه ها و انتخابات همواره دلبستگی و تعصب خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده اند و مشارکت حداکثری مردم موجبات اقتدار هر چه بیشتر کشور را فراهم می کند.

بازوند افزود: مجریان انتخابات باید با رعایت اصل بیطرفی و قانون مداری تلاش کنند تا هرچه بیشتر زمینه های حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را که در اسفند ماه سالجاری برگزار می شود، فراهم کنند زیرا مشارکت گسترده و حداکثری مردم نشانه اقتدار نظام است.

وی با بیان اینکه قانون مداری، قانون پذیری، سلامت انتخابات و بیطرفی برای ما اهمیت ویژه دارد، تصریح کرد: نقشه راه انتخابات حق الناس بودن رای مردم است و مشارکت گسترده سبب ایجاد وحدت و انسجام ملی می شود.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتقاد نماینده کنگره آمریکا از حمایت بی، چون و چرای واشنگتن از رژیم صهیونیستی