کارت هدیه آیتونز


کارت هدیه آیتونز

افرادی که به طور مداوم از امکانات و تجهیزات نوین کمپانی اپل و خدمات این شرکت استفاده می کنند، به منظور خرید آن ها باید دارای کارت اعتباری بین المللی باشند اما برای کسانی که از این کارت بهره مند نیستند، گزینه ای دیگر به نام گیفت کارت پیشنهاد می شود. از طریق این کارت می توان پس از شارژ حساب اپل ایدی نسبت به خرید محصولات و خدمات اپ استور اقدام نمود. به منظور خرید گیفت کارت می توان از دو روش استفاده کرد. در روش اول با استفاده از کارت اعتباری بین المللی می توان خرید اینترنتی انجام داد و در روش دوم خرید از سایت های معتبر داخلی صورت می گیرد. شما با توجه به نیاز خود باید اعتبار مورد نظر را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه، رمز یا همان کد گیفت کارت را از طریق ایمیل دریافت نمائید.

بنابراین می توان گفت برای خرید شارژ اپل آیدی به گیفت کارت آیتونز اپل نیاز پیدا می کنید. این کارت نوعی پول دیجیتال برای اکانت اپل آیدی محسوب می شود که توسط آن می توان حساب کاربری را شارژ نموده، سپس اقدام به خرید محصولات کرد. از جمله مراکز فروش گیف کارت برای خرید محصولات دیجیتال کمپانی اپل می توان به اپل اِن آی سی در کشور اشاره نمود. شما به راحتی می توانید گیفت کارت را از مراکز معتبر خریداری نموده و پس از دریافت ردیم کد، حساب خود را شارژ کنید. این کارت شارژ شده امکان خرید محصولات دیجیتالی و نرم افزاری اپل نظیر انواع فیلم ها، بازی ها و اپلیکیشن ها را برای شما فراهم می نماید. برای شارژ اپل آیدی خود با گیفت کارت ابتدا باید وارد اپ استور در آیپد یا آیفون شوید، سپس به پایین ترین بخش آن رفته و گزینه Redeem را انتخاب نمائید. هم اکنون در پوشه باز شده کد کارت اپل خود را وارد کنید تا حساب کاربری شما شارژ شود.

آیتونز یک نرم افزار چند رسانه ای است که شرکت اپل آن را تولید نموده و برای انتقال فیلم، عکس، موسیقی و ... از روی دسکتاپ به آیفون و آی پد مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که شما گیفت کارت مخصوص آن را در اختیار داشته باشید به آسانی می توانید از این فروشگاه هر آنچه که نیاز دارید را خریداری نمائید. گیفت کارت آیتونز به کاربران اجازه می دهد هر چه که می خواهند در هر روز هفته و بدون هیچ محدودیتی از آیتونز استور خریداری کنند. این گیفت کارت بهترین گزینه برای خرید محصولات اپل است زیرا تنها با صرف چند دلار می توانید تمام برنامه ها و نرم افزارهای مورد نیاز را صاحب شوید. این کارت برای افرادی که قادر به خرید مستقیم نیستند ساخته شده و آسایش و راحتی را برای آن ها به ارمغان می آورد. در کل می توان گفت با گیفت کارت آیتونز می توان بازی ها و برنامه های موجود در اپ استور (iOS) و استور مک لپ تاپ های مک، فضای بیشتر برای آیکلود iCloud و برنامه های صوتی و تصویری سینمایی و تلویزیونی را خریداری کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟