لشکرکشی تزارها با روحانی به اسپانیا +عکس


لشکرکشی تزارها با روحانی به اسپانیا +عکس

تیم ملی کاراته روسیه با هدایت حسین روحانی سرمربی ایرانی خود امروز(سه شنبه) راهی محل برگزاری هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته وان اسپانیا می‌شود.

به گزارش مشرق، حسین روحانی یکی از قهرمانان پرافتخار کاراته ایران ماه گذشته با عقد قراردادی یکساله با فدراسیون کاراته روسیه تا المپیک توکیو هدایت تیم ملی کاراته بزرگسالان این کشور را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

روحانی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه شد

تیم ملی کاراته این کشور با ترکیب 16 ملی پوش در بخش مردان و بانوان امروز(سه شنبه) راهی اسپانیا خواهد شد تا در هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته وان اسپانیا که جزو رقابت‌های کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 محسوب می‌شود با هدایت حسین روحانی سرمربی ایرانی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

این برای اولین بار است که تیم ملی کاراته روسیه با یک سرمربی ایرانی راهی مسابقات بین المللی می‌شود. این رقابت‌ها که آخرین رویداد در سال 2019 است از 8 تا 10 آذرماه به میزبانی شهر مادرید برگزار خواهد شد.

حسین روحانی 4 مدال طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی جهانی، 2 مدال طلا و نقره بازی‌های آسیایی دوحه و بوسان، 2 مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد. روحانی به مدت 7 سال مربی تیم ملی بزرگسالان بود.

لشکرکشی تزارها با روحانی به اسپانیا +عکس

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا