بیگدلی: قرار بود این هفته مجلس مهمان سران قوا باشد نه این که لایحه تجارت را بررسی کنیم


بیگدلی: قرار بود این هفته مجلس مهمان سران قوا باشد نه این که لایحه تجارت را بررسی کنیم

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از در دستور کار قرار گرفتن لایحه تجارت در هفته جاری تاکید کرد: ما این هفته به این منظور در مجلس شورای اسلامی جلسه برگزار کردیم تا سران قوا به مجلس آمده و در خصوص وضعیت معیشتی مردم بعد از گرانی بنزین راهکاری اندیشیده شود نه این‌که بخواهیم لایحه‌ای را بررسی کنیم که 95 درصد مردم اصلا اطلاعی از آن...

بیگدلی: قرار بود این هفته مجلس مهمان سران قوا باشد نه این که لایحه تجارت را بررسی کنیمبه گزارش فانوس، احمد بیگدلی در تذکری شفاهی در جریان بررسی لایحه تجارت بیان کرد: امروز ۹۵ درصد مردم اصلا نمی‌دانند سند برات چیست و این‌که ما نشسته‌ایم و این لایحه را تصویب می‌کنیم چه دردی از مشکلات مردم حل می‌کند؟ قرار بود این هفته سران قوا به مجلس شورای اسلامی آمده تا راه‌حلی برای مشکلات معیشتی مردم اندیشیده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: این چه طرز برخورد با مشکلات مردم است؟ آیا با تصویب ضوابط سند برات مشکلی از مردم حل می‌شود؟ رفتار ما در برخورد با مشکلات مردم صحیح نیست.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی نیز در تصویب این لایحه مورد توجه قرار نمی‌گیرد. اجازه صحبت کردن به مخالفان و موافقان داده نمی‌شود و عده‌ای حق دارند بگویند که نظر کارشناسی در این لایحه دخیل نیست. مردم در مشکلات غوطه‌ور هستند و نحوه‌ی برخورد ما با آنها صحیح نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...