انتظارات معامله گران فنی دلار


برخی از بازیگران فنی عنوان می‌کردند با شکسته شدن کانال 12هزار و 200 تومانی، انتظارات افزایشی دسته‌ای از معامله‌گران بالا رفته است.

به گزارش بنکر (Banker)، با این حال، بین این گروه‌های افزایشی اختلاف نظر وجود داشت. عده‌ای از آنها اعتقاد داشتند بازار با نزدیک شدن به سطح مقاومتی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومانی با افزایش فروش‌ها مواجه خواهد شد.

در مقابل گروه دیگر عنوان می‌کنند، یک هفته قبل بازار به راحتی از سد ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومانی عبور کرد؛ ولی سطح مقاومتی که بازار نسبت به آن حساس بود، نقطه ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومانی بود. در آن مقطع زمانی، وقتی دلار به نقطه یادشده برخورد کرد، فروش‌ها در بازار افزایش پیدا کرد و قیمت به یکباره چنان عقبگردی کرد که نتیجه آن حتی بازگشت به کانال ۱۱ هزار تومانی بود. در این میان، برخی افزایشی‌ها عنوان می‌کردند که افزایش روزهای اخیر با دور قبل نوسان تفاوت دارد.

به باور این گروه، در روزهای اخیر قیمت تحت تاثیر هیجان خاصی رشد نکرده است و روند رشد این ارز نیز آرام و همراه با معامله بوده است. این در حالی است که یک هفته پیش دلار در مقاطعی حتی بدون معامله خاصی در مسیر رشد قرار گرفته بود و افزایش رنگ هیجان داشت.

در این میان، گروهی از معامله‌گران فنی نیز در بازار عنوان می‌کنند، افزایش روزهای اخیر حتما با تعدیل قیمتی همراه خواهد بود. به باور آنها، بازیگران ارزی باید از کاهش شدید و یکباره هفته قبل درس گرفته باشند و با احتیاط بیشتری در موقعیت خرید قرار بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار