پرسپولیس بدون مسلمان و منشا برابر صنعت!


از آخرین نبرد دو تیم در جام حذفی پرسپولیس در تیم خود تنها دو تغییر داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ۹۶_۹۷ به مصاف صنعت نفت در آبادان را و در نهایت در ضیافت پنالتی‌ها از طلایی پوشان با مربی گری فراز کمالوند شکست خورد.
تیم پرسپولیس نسبت به ترکیب اصلی آن بازی تنها دو بازیکن را در لیست خود ندارد، ترکیب قرمز های پایتخت در آن دیدار را مرور می کنیم:


علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، علی علیپور و گادوین منشا.

از بین بازیکن بالا تنها محسن مسلمان و گادوین منشا در دسترس کالدرون برای دیدار برابر صنعت نفت نیستند و این حکایت از ثبات باشگاه پرسپولیس در زمینه حضور بازیکنان دارد، بشار رسن و سیامک نعمتی تعویضی‌ قرمزها در آن دیدار نیز همچنان در پرسپولیس حضور دارند.

پرسپولیس بدون مسلمان و منشا برابر صنعت!


در آن دیدار فرشاد احمدزاده روی سانتر انصاری با ضربه سر برای پرسپولیس گلزنی کرد و در مقابل علی عبدالله زاده با ضربه سر برای طلایی پوشان گل زد. در آن مسابقه سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور پنالتی های خود را برای سرخپوشان از دست دادند تا ضربه نهایی مگنو باتیستا، جشن صعود را به اردوی نفت ببرد.

پرسپولیس بدون مسلمان و منشا برابر صنعت!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی