رباتهای دانش آموزی در جزیره کیش ماندگار شدند


رباتهای دانش آموزی در جزیره کیش ماندگار شدند

کیش - ایرنا- رویداد علمی مسابقات بین المللی رباتیک دانش آموزی که به همت دانشگاه صنعتی شریف در کیش پای گرفت؛ با پیشنهاد دکتر غلامحسین مظفری در این جزیره زیبا ماندگار شد.

به گزارش ایرنا، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش عصر دوشنبه در آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات بین المللی رباتیک دانش آموزان خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران با ارائه طرحی خواستار تاسیس و استقرار دبیرخانه دائمی این مسابقات در جزیره کیش شد.

این مسابقات با حضور ۵۱ دانش آموز از ۵ مدرسه بین المللی کشور و ۱۴ ملیت طی سه روز گذشته در پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی شریف جریان داشت و امروز دوشنبه با معرفی گروه های برتر و برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

مدیرعامل منطقه آزاد در ادامه سخنان خود، ضمن تاکید بر راه انداری دبیر خانه دائمی برای برگزاری و تدوام این مسابقات و رویدادهای مشابه توسط دانشگاه صنعتی شریف افزود: سازمان منطقه آزاد و همه ظرفیتهای علمی موجود بویژه مرکز نوآوری کیش در کنار این مجموعه خواهند بود.

مدیرعامل منطقه آزاد در این آیین ضمن تقدیر از تمامی برگزار کنندگان این رویداد علمی بوِیژه دانشگاه صنعتی شریف و همکاری دانشگاه تهران، نحوه برگزاری این مسابقات را خوب و با کیفیت توصیف کرد و افزود: اینگونه رویدادها، رهاوردهای فراوانی برای کشور و جزیره کیش دارد و موجب افزایش شناخت از ظرفیتهای و قابلیتهای موجود می شود.

وی با اشاره به استقرار و فعالیت دانشگاههای تراز اول کشور در کیش و مصوبه دولت مبنی توسعه علمی و همکاری های بین المللی دانشگاهها کشور گفت: با وجود این ظرفیتهای علمی، زمینه های لازم برای توسعه بین المللی دانشگاهها فراهم است و این رویکرد مود توجه منطقه آزاد کیش قرار دارد.

رباتهای دانش آموزی در جزیره کیش ماندگار شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر