آشنایی با گزینه های جانشینی فاوره ؛ از کواچ تا پوچتینو


به نظر می رسد که لوسین فاوره آخرین روزهای خود را روی نیمکت دورتموند سپری می کند و مسئولان دورتموند به دنبال جانشینی برای او هستند. نوشته آشنایی با گزینه های جانشینی فاوره ؛ از کواچ تا پوچتینو اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آشنایی با گزینه های جانشینی فاوره ؛ از کواچ تا پوچتینو

بیلد از گزینه های جانشینی فاوره رونمایی کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 نوامبر 2019 | 16:52
آشنایی با گزینه های جانشینی فاوره ؛ از کواچ تا پوچتینو

به نظر می رسد که لوسین فاوره آخرین روزهای خود را روی نیمکت دورتموند سپری می کند و مسئولان دورتموند به دنبال جانشینی برای او هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دورتموند با فاوره در فصل جدید نمایش های پرنوسانی را از خود ارائه داده است. زنبور ها روز شنبه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مقابل پادربورن قعرنشین متوقف شدند تا نتایج عجیب آن ها در فصل جدید رقابت های بوندسلیگا ادامه داشته باشد. دورتموند همچنین با تساوی مقابل پادربورن ۲۰ امتیازی شد و به رتبه ششم جدول سقوط کرد.

نتایج اخیر دورتموند باعث شده که فشارها روی لوسین فاوره افزایش پیدا کند و زمزمه هایی مبنی برکناری او طی روزهای اخیر شنیده شود. پیش از این در هفته های قبل نیز شایعاتی در مورد حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت دورتموند مطرح شده بود که در نهایت به واقعیت تبدیل نشد و این سرمربی پرتغالی هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت.

حالا و پس از تساوی دورتموند مقابل پادربورن، نشریه بیلد آمان در گزارشی مدعی شده که مسئولان این تیم به دنبال جایگزینی برای لوسین فاوره هستند. بیلد در ادامه از نام های حول نیمکت زنبورها پرده برداشته است؛ این نشریه مدعی شده که مربیانی نظیر راجر اشمیت، نیکو کواچ، مائوریسیو پوچتینو و رالف رانگنیک از گزینه های اصلی سران دورتموند هستند و به نظر می رسد که در روزهای آینده یکی از آن ها به عنوان سرمربی جدید دورتموند انتخاب شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس