پروانه بهره‌برداری تاکسی برای اولین بار در تهران صادر می‌شود


پروانه بهره‌برداری تاکسی برای اولین بار در تهران صادر می‌شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: تاکسیرانان به صورت رایگان برای اولین بار در این شهر صاحب پروانه بهره‌برداری خودروی تاکسی می‌شود.

علیرضا قنادان روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت قانونی و با هدف ایجاد ارزش افزوده برای تاکسی های پایتخت این پروانه بهره برداری صادر می شود.

وی افزود: زیرساخت های آن آماده شده است و در مرحله اول به صورت پایلوت اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مهمترین مزایای این طرح را به رسمیت شناختن تفکیکی ارزش خودرو برای مالکان حقیقی و حقوقی خودروهای تاکسی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تاکسیرانان در تهران دارای کارت هوشمند تاکسیرانی هستند گفت: در این کارت به صورت تجمیعی پروانه بهره برداری خودرو و پروانه تاکسیرانی با مدت زمان مشخص وجود داشت.

قنادان بیان داشت: در این طرح به زودی صدور پروانه های بهره برداری به صورت جدا از پروانه های تاکسیرانی انجام می شود و به نام مالک خودروی تاکسی صادر می شود.

وی ادامه داد: سند بهره برداری از پروانه تاکسیرانی و مشابه سند مالکیت خودرو است و امکان جابه جایی به سایر مالکیت ها نیز داده می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: کسانی هم که دارای پروانه تاکسیرانی باشند به شرط این که مالک خودرو اجازه نامه دهد می توانند پروانه بهره برداری دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مبتلایت باشم