امضای تفاهم نامه طرح بهبود خدمات پزشکی در ایران


امضای تفاهم نامه طرح بهبود خدمات پزشکی در ایران

تفاهم نامه طرح بهبود خدمات پزشکی در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مدل‌های مدیریت پزشکی در ژاپن به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه طرح بهبود خدمات پزشکی در ایرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ این تفاهم نامه در وزارت بهداشت به امضای آقای دکتر محسن اسدی لاری مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت و یوکی هارو کوبا یاشی مسئول دفتر جایکای ژاپن در جمهوری اسلامی ایران رسید.
بر اساس این تفاهم نامه، مدیران بخش سلامت کشورمان از تجارب کشور ژاپن در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی در ۵ حوزه مدیریت بیمارستان، طراحی و ساخت بیمارستان، نظام‌های نگهداری از سالمندان، مدیریت بیماری‌های غیر واگیر و مدیریت و کنترل سرطان بهره‌مند خواهند شد.
این تفاهم نامه با حضور آقای دکتر پاکدل رییس مرکز تحول اداری وزارت بهداشت و مدیر اجرایی طرح بهبود خدمات پزشکی در ایران بر مبنای مدل مدیریتی ژاپن به امضا رسید.
آقای دکتر جلال نائلی معاون اقتصادی و همکاری‌های دوجانبه حوزه بین الملل وزارت بهداشت در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در پی همکاری‌های بین ایران و ژاپن و در پی سفر هیأت وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه و سازمان‌های مرتبط به ژاپن در ۲ سال گذشته منعقد شده است و با امضای این سند همکاری، در راستای توانمند سازی مدیران بخش سلامت، مقدمات اعزام بیش از ۲۰۰ مدیر بخش سلامت برای فراگیری و آشنایی با آخرین دستاورد‌های ژاپن در مدیریت خدمات پزشکی فراهم می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران