فرهنگ جهادی؛ راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن و چالش‌های داخلی


فرهنگ جهادی؛ راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن و چالش‌های داخلی

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: فرهنگ جهادی راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن و چالش‌های داخلی است و توسعه فرهنگ جهادی موجب عقب‌نشینی دشمن خواهد شد.

علی قاسمی، امروز 4 آذر جاری در در اختتامیه استانی اردوهای جهادی، گفت: جهادگران در عرصه جهاد دورترین و محرومترین روستاها مسئولین در کنار مردم قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه عزت و هویت هر جامعه‌ای وابسته به جهاد است، افزود: جهاد با مال و جان هنوز هم در نظام اسلامی نیاز است و ادامه دارد.

قاسمی با بیان اینکه بدون جهاد هیچ فرد و جامعه‌ای هویت ندارد و فرهنگ جهاد از فرهنگ‌های اسلام ناب است، عنوان کرد: فرهنگ جهاد در اسلام و زندگی اهل بیت(ع) موج می‌زند.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: فرهنگ جهادی و محرومیت‌زدایی را امام خمینی (ره) را زنده کردند، ایشان حامی مستضعفین بودند و امروز فرهنگ و جهادی رشد و بالندگی دارد.

قاسمی با بیان اینکه حضور در میدان‌ها و مناطق سخت برگرفته از فرهنگ جهادی است، گفت: فرهنگ جهادی به معنای تندرویی و بی قانونی نیست، بلکه برای سرعت دادن به کارها و حذف بروکراسی‌ها است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهارکرد: فرهنگ جهادی راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن و چالش‌های داخلی است و توسعه فرهنگ جهادی موجب عقب نشینی دشمن خواهد شد.

قاسمی با تاکید بر اینکه فرهنگ جهادی عامل وحدت و اتحاد جامعه است، افزود: در بحث علمی و تولید ثروت نیازمند جهاد هستیم و با افزایش اشرافی‌گری در جامعه مخالف هستیم.

وی یادآورشد: آنجایی که حرکت و روح جهادی وجود دارد انسان در ایمان، آرمان و خدمت به دیگران حل می‌شود و هیچ چیزی برای خود نمی‌خواهد، لذا باید روحیه جهادی در جامعه تقویت شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت