آغاز نمایش پویانمایی «فیلشاه» در 400 سینمای روسیه


نمایش پویانمایی بلند سینمایی «فیلشاه» ساخته گروه هنرپویا در 400 سالن سینمای روسیه آغاز شد.

آغاز نمایش پویانمایی «فیلشاه» در 400 سینمای روسیهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نمایش «فیلشاه» پس از برگردان (دوبله) به زبان روسی و طی مراحل فنی از پنجشنبه ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) در این کشور آغاز شده است و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.
کارشناسان سینمایی روسیه از استقبال مخاطبان «فیلشاه» در روز‌های نخست نمایش در این کشور خبر داده‌اند و معتقدند این استقبال می‌تواند زمینه‌ای برای نمایش فیلم‌های ایرانی در این کشور باشد.
قرار است «فیلشاه» علاوه بر سینما‌های روسیه در سالن‌های چهار کشور بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و جمهوری آذربایجان هم روی پرده برود.
داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیل شاه» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود… این پویانمایی در اصل درباره اصحاب فیل و حمله ابرهه به خانه کعبه است که در نهایت به ولادت حضرت محمد (ص) ختم می‌شود.
فیلشاه پویانمای سینمایی ایرانی محصول گروه هنر پویاست که کارگردانی آن بر عهده هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی آن بر عهده حامد جعفری بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی