یک باب خانه محروم در روستای برزلیق میانه افتتاح شد


یک باب خانه محروم در روستای برزلیق میانه افتتاح شد

تبریز- ایرنا- یک باب خانه محروم ساخته شده توسط نیروهای جهادی بسیج توسط فرمانده سپاه میانه در روستای برزلیق افتتاح شد.

این پروژه با مشارکت مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه میانه و با همکاری برخی از دستگاه های اداری توسط بسیجیان حوزه شهید چمران ترکمانچای میانه اجرا شده است.

صابر حسینی مجری این طرح گفت: صاحبان این خانه محروم در خانه ای خشتی در حال تخریب و در دورترین روستای بخش ترکمانچای(برزلیق) به سختی و با مشکلات عدیده زندگی می کردند که پس از انجام بررسی های لازم، سپاه میانه مصمم به ساخت یک باب خانه برای این خانواده شد.

وی افزود: این خانه در مدت ۲ ماه توسط بسیجیان حوزه شهید چمران در زیربنایی به متراژ ۵۰ متر با تمام امکانات زیربنایی و مهندسی ساخته شده است.

فرمانده سپاه میانه در آیین افتتاح این خانه محروم با بیان اینکه یکی از ماموریتهای اصلی سپاه محرومیت زدایی و دستگیری از ضعفاست، از بسیجیان به عنوان نیرویی کارآمد و مردانی تمام عیار در تمام عرصه ها یاد کرده افزود: این مردان الهی نیروهایی هستند که با اعتقاد قلبی و با تمام قوا وارد صحنه خدمت رسانی می شوند و هدفی جز خوشحالی مردم و جلب رضایت الهی ندارند.

حسین محمدی با تاکید بر ضرورت معنویت افزایی خطاب به صاحبان این خانه گفت: دستمزد بسیج از ساخت این خانه، تربیت شدن فرزندانی پاک، انقلابی و ولایی و جریان یافتن عطر قرآن و نماز در آن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...