حرکت جهادی تبدیل به گفتمان عمومی در جامعه شود


حرکت جهادی تبدیل به گفتمان عمومی در جامعه شود

معتمدیان با تاکید بر اینکه حرکت جهادی باید تبدیل به گفتمان عمومی در جامعه شود، گفت: اردوهای جهادی مقدمه ای بر سبک زندگی اسلامی و گسترش روحیه جهادی است که به توسعه و محرویت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد صادق معتمدیان» امروز (4 آذر) در اختتامیه اردوهای جهادی استان با بیان اینکه امروز بسیج در متن تمام اقشار جامعه حضور دارد، اظهار کرد: برکات بسیج از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و ملت های اسلامی و استکبارستیز منطقه از برکات بسیج بهره مند شده اند.

استاندار خراسان جنوبی به اقدامات سالهای اخیر گروه های تکفیری و استکبار جهانی در کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج مردمی حشدالشعبی در عراق موجب شد تا دشمنان شکست بخورند و امروز بسیج مسلمانان منجر به امنیت منطقه شده است.

معتمدیان با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بود، افزود: امروز بسیج یک تفکر و اعتقاد قلبی است که مسئولیت پذیری آن همراه بصیرت است.

وی با اشاره به اینکه بسیج اولویت ها را به درستی می شناسد، ادامه داد: بسیج سن و سال نمی‌شناسد اما ستوان فقرات بسیج با جوانان شکل گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه بسیج مرد میدان های سخت و دشوار است و اخلاص و کار برای رضای خدا از ویژگی های ممتاز بسیجیان است، عنوان کرد: حضور بسیج در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی، اقتصادی، علمی، امنیتی و عمرانی یکی از نشانه های پویایی و حیات انقلاب و بسیج در کشور است.

معتمدیان با اشاره به اینکه تفکر و روحیه بسیجی نیازی است که بیش از پیش در شرایط فعلی کشور احساس می شود و باید توسعه یابد، گفت: حضور بسیجیان توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی بسیج را محدود به حوزه های امنیتی و نظامی نیست، افزود: بسیج در عرصه های مختلف ورود پیدا کرده و در توسعه و پیشرفت کشور نقش آفرینی می کند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اردوهای جهادی مقدمه ای بر سبک زندگی اسلامی و گسترش روحیه جهادی است که به توسعه و محرویت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته کمک می‌کند.

معتمدیان با بیان اینکه برکت اردوهای جهادی حرکت به سمت خودسازی است، افزود: در راستای اعتلای کشور تمامی مسئولان در تمامی رده ها باید تلاش کنند تا به بحث محرومیت زدایی در جامعه عمل بپوشانیم.

وی تاکید کرد: رویکرد بسیج خدمت رسانی بدون منت و ایثارگری است و این آینده سازان جمهوری اسلامی با انگیزه مضاعف و روحیه جهادی برای محرومیت زدایی تلاش خواهند کرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حرکت جهادی باید تبدیل به گفتمان عمومی در جامعه شود، افزود: خراسان جنوبی استانی برخوردار از مواهب الهی است که ان شاءالله تلاش می‌شود با تلاش همه جانبه جشن محرومیت زدایی در استان گرفته شود.

به گفته وی ستاد هماهنگی محرومیت زدایی با همکاری دستگاه های دولتی و غیر دولتی در استان تشکیل شده و رئیس بسیج سازندگی کشور نیز در این ستاد حضور دارد که امیدواریم با این کمیته در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی تلاش شود.

معتمدیان گفت: مهمترین دغدغه در کشور و استان خراسان جنوبی ایجاد اشتغال است که همواره در این راستا تلاش می شود و باید با مهاجرت معکوس جمعیت به روستاها شاهد نقش آفرینی بیشتر مردم روستایی باشیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان داشت: باید به سیاست های اقتصاد مقاومتی توجه شود چراکه تنها راه برون رفت از توطئه های دشمن است.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟