بیانیه گام دوم انقلاب یک سند زرین برای ادبیات منابع معرفتی انقلاب اسلامی


بیانیه گام دوم انقلاب یک سند زرین برای ادبیات منابع معرفتی انقلاب اسلامی

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت:صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری یک سند زرین برای ادبیات منابع معرفتی انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام"علی عربپور" امروز چهارم آذرماه در مراسم اختتامه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با موضوع "رسالت رسانه در گام دوم انقلاب" در کرمان اظهار کرد: این بیانیه با نگاه عالمانه، واقع بینانه و منصفانه در زمینه گذشته، حال و آینده انقلاب برای همگان قابل تحسین است و در واقع این بیانیه بعد از وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) یک افق به سوی آینده انقلاب باز کرد که همه ما وظیفه داریم در این جهت نسبت به اجرایی و عملیاتی شدن آن نقش ایفا کنیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان با تاکید بر اینکه بیش از همه اصحاب رسانه در راستای فرهنگسازی و تبیین این موضوع و گفتمان سازی در کنار همه اقشار نقش دارند بیان کرد: در گام دوم انقلاب سیستم بازخوانی نسبت به گام اول را باید در مسیر رسانه و مطبوعات داشته باشیم. اینکه در چله اول انقلاب چه گذشت و مقام معظم رهبری فرمودند "با شناخت نقاط ضعف و قوت باید آینده را ساخت".

وی افزود: تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین نسل جوان و اننقال پیام انقلاب به نسل دوم و سوم انقلاب، بصیرت افزایی، دمیدن روح انقلاب در بین جوانان، تقویت فرهنگ مقاومت و ظلم ستیزی، تبیین چگونگی گسترش عالت و مبارزه با فساد، ترویج سبک زندگی دینی مبتنی بر آرمان های انقلاب اسلامی و ... از وظایف بزرگ و ارزشی اصحاب رسانه در بحث بیانیه گام دوم انقلاب است.

عربپور گفت: دشمنان هیچ وقت از دشمنی با انقلاب کوتاه نمی آیند زیرا از انقلاب ضربه خورده اند لذا رسانه در افزایش بصیرت و دشمن شناسی نقش ویژه دارند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با تمسک به آیات و روایات و در ذیل معنویت و بصیرت بیانیه گام دوم انقلاب را صادر فرمودند و نباید سرسری از کنار آن گذشت اظهار کرد: اگر با عجله درباره بیانیه اقدام کنیم، مقطعی خواهد بود و تاخیر در موضوع نیز موجب فراموشی می شود لذا همه ما وظیفه داریم در جهت گفتمان سازی و تبیین این موضوع برای آحاد جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق