راز هولناک موهای آرزو زن تهرانی در دره جاده هراز


مرد جوان که همسرش را کشته و با دروغگویی راز جنایت خانوادگی را پنهان نگه داشته بود در دادگاه از خود دفاع می کند. این در حالی است که غیر از چند تار مو ،اثری از جسد به دست نیامده است.

به گزارش فانوس، صبح یکم دی سال ۹۷ مرد جوانی به نام احمد به پلیس آگاهی تهران رفت و از ناپدید شدن خواهر 30 ساله‌اش به نام آرزو خبر داد.

وی گفت :خواهرم ۵ سال قبل با مرد مورد علاقه اش به نام محسن ازدواج کرد . آنها صاحب یک فرزند خردسال هستند تا اینکه ۱۰ روز قبل با خواهرم تماس گرفتم تا احوال او را بپرسم اما پاسخم را نداد نگران شده بودم بالاخره شوهر خواهرم جواب تلفن را داد و گفت او با همسر و فرزندش به سفر ترکیه رفته اند و پس از بازگشت به کشور با من تماس می گیرند .
راز هولناک موهای آرزو زن تهرانی در دره جاده هراز
این مرد گفت: من که از حرف های شوهر خواهرم تعجب کرده بودم یک هفته منتظر ماندم اما خبری از خواهرم نشد .من که نگران شده بودم به خانه خواهرم رفتم و متوجه شدم خواهرم در خانه نیست. خواهر احمد می گفت آرزو به سفر رفته و او از خواهرزاده ام نگهداری می کند. من نگران حال خواهرم هستم و می‌ترسم بلایی سر او آمده باشد.

اعتراف به قتل

به دنبال اظهارات مرد جوان بازپرس پرونده دستور داد تا شوهر این زن گمشده بازداشت شود.

محسن بعد از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت .این مرد که سعی داشت با دروغگویی هایش راز جنایت خانوادگی را پنهان کند بناچار لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد .

بیماری وسواس

مرد همسرکش گفت: آرزو به بیماری وسواس مبتلا بود و به همین خاطر مدام با هم درگیر بودیم .اوایل ،زندگی بهتری داشتیم اما با به دنیا آمدن فرزندمان اوضاع آرزو بدتر شد. او زن بدبینی بود و مدام به من مشکوک بود به همین خاطر هر بار از سر کار به خانه بر می گشتم به بهانه ای با من درگیر می شد .

روز قتل

وی در تشریح جزییات قتل گفت: آخرین بار دعوا میان ما بالا گرفت و آرزو در حالی که گریه می کرد با دست هایش گلوی خودش را فشار داد . من هم که کنترل اعصابم را از دست داده بودم دستانم را دور گردنش حلقه کردم و فشار دادم تا اینکه او بیهوش شد. وقتی به خودم آمدم که آرزو مرده بود.

وی ادامه داد: من ترسیده بودم و نمی دانستم با جسد چه کار کنم .فرزندم خواب بود که او را روی صندلی ماشین گذاشتم و جسد همسرم را در کف ماشین خواباندم. من جسد را به جاده هراز بردم و در دره ای در حوالی امامزاده هاشم رها کردم .

جسد گمشده

به دنبال اعتراف های این مرد تلاش برای به دست آمدن بقایای جسد زن جوان آغاز شد اما پلیس هیچ اثری از جسد زن جوان به دست نیاورد .بعد از چند روز جستجو پلیس سرانجام در دره ای در حوالی امامزاده هاشم مقداری مو کشف کرد که به یک سنگ بزرگ چسبیده بود .موهای کشف شده به پزشکی قانونی منتقل شد و آزمایش DNA مشخص کرد موها متعلق به آرزو بوده است .

در حالی که بقایای جسد کشف نشده بود و تصور می رود جسد را حیوانات وحشی خورده اند پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا محسن از خود دفاع کند .

این در حالی است که اولیای دم برای محسن حکم قصاص خواسته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403