عکس ؛ بدشانسی‌های تیم آبی ها تمامی ندارد


نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر، در جریان بازی دیشب این تیم مقابل تورینو دچار مصدومیت شد. نوشته عکس ؛ بدشانسی‌های تیم آبی ها تمامی ندارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ بدشانسی‌های تیم آبی ها تمامی ندارد

نیکولو بارلا در جریان بازی مقابل تورینو دچار مصدومیت شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 نوامبر 2019 | 16:08
عکس ؛ بدشانسی‌های تیم آبی ها تمامی ندارد

نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر، در جریان بازی دیشب این تیم مقابل تورینو دچار مصدومیت شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر دیشب موفق شد با نتیجه ۳-۰ از سد تورینو عبور کند تا همچنان رقابت تنگاتنگی با یوونتوس در صدر جدول رقابت های لالیگا داشته باشد. در جریان بازی دیشب اما یک اتفاق تلخ برای نیکولو بارلا ، هافبک جوان و آینده دار اینتر رخ داد.

نیکولو بارلا پدیده ایتالیایی در دقیقه ۴۸ روی یک برخورد دچار مصدومیت از ناحیه زانوی پای راست شد. بارلا نهایتا و در حالی که درد شدیدی احساس می کرد زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به بورخا والرو داد.

باشگاه اینتر در بیانیه ای اعلام کرد که مصدومیت بارلا از ناحیه زانوی پای راست است و برای تعیین مدت زمان دوری این بازیکن از میادین، باید تست های پزشکی بیشتری روی زانوی او انجام شود.

با توجه به مصدومیت بارلا به نظر می رسد که بد شانسی های آنتونیو کونته تمامی ندارد. پیش از این استفانو سنسی، روبرتو گالیاردینی، کوادو آساموا، متئو پولیتانو و الکسیس سانچز نیز مصدوم شده بودند و اضافه شدن بارلا به این نفرات قطعا خبر بسیار بدی برای کونته در این مقطع فشرده فصل خواهد بود.

عکس ؛ بدشانسی‌های تیم آبی ها تمامی ندارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار